07:49 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
سود ۱۲۴۱ ریالی «غاذر» برای هر سهم

1399/10/14 11:06

سود ۱۲۴۱ ریالی «غاذر» برای هر سهم

نماد برتر- شرکت کشت و صنعت پیاذر در صورت های مالی ۹ماهه برای هر سهم یک هزار و ۲۴۱ریال سود شناسایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت کشت و صنعت پیاذر در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ اعلام کرد که توانسته سود عملیاتی را با رشد ۴۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به ۸۳میلیارد ریال برساند.


 


علاوه بر این سود خالص این شرکت با افزایش ۱۰۱درصدی به ۹۳میلیارد ریال، سود انباشته با رشد ۸۸درصدی به ۱۸۶میلیارد ریال و سود هر سهم با رشد ۱۰۱ درصدی به یک هزار و ۲۴۱ ریال رسید.


 


«غاذر» در این گزارش به اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اشاره داشته است که در آن به افزایش تعداد نمایندگان فروش در تمامی شهرستانها و جایگزینی نمایندگان فعال و کارآمد به جای نمایندگان غیرفعال اشاره کرده است. همچنین قصد راه اندازی تولید در شرکت طاق کسری آذربایجان و بسته بندی انواع حبوبات اشاره کرده است.


 


این شرکت اعلام کرد که انواع مربا، کمپوت، کنسروهای غیرگوشتی و ترشیجات را جهت افزایش تنوع محصولات شرکت تولید می کند و به دنبال راه اندازی پخش مویرگی درتهران است. علاوه بر این مذاکراتی با شرکتهای تولید آب پنیر و شیرجهت تولید پودرآب پنیر و شیرخشک و استفاده بهینه ازخط تولید سایر محصولات پودری موادغذایی را در برنامه های خود دارد.


 


این شرکت با افزایش بهره وری و بازده دارایی ها، دارایی های غیرمولد را واگذار می کند و زنجیره های صنعت تولید و توزیع و مدیریت برند را تکمیل می کند.


 


مدیریت این شرکت درنظر دارد جهت رسیدن به اهداف توسعه ای، شرکت را به هلدینگ غذایی تبدیل کند تا بهره وری و توسعه توانایی های مدیریتی خود را در زمینه فروش کالا های تولیدی افزایش دهد.