21:50 | جمعه 31 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
آخرین وضعیت کرونا در ۳۰ استان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر

1399/10/22 10:56

ستاد ملی کرونا اعلام کرد:

آخرین وضعیت کرونا در ۳۰ استان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر

نماد برتر- ستاد ملی کرونا با اعلام آخرین وضعیت ۳۰ استان که به‌ جز دو استان مازندران و گلستان ، باقی مناطق در شرایط پایدار و مناسبی قرار دارند از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، طبق اعلام ستاد ملی کرونا از آخرین وضعیت استان ها به‌ جز بخش هایی از دو استان مازندران و گلستان ، باقی مناطق در شرایط پایدار و مناسبی قرار دارند. به طوریکه 23 شهرستان نارنجی ، 189 شهرستان زرد و 148 شهرستان آبی هستند .


 


براساس این گزارش با این وجود وضعیت 39 شهر در سه استان گیلان ، مازندران و گلستان ، خطرناک و نارنجی اعلام شده و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرها همراه با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی است .


 


این شهرها شامل رشت، آستارا، رضوانشهر، رودبار، منجیل، کوچصفهان، لاهیجان، زیباکنار، چمخاله، لنگرود، ماسال، رودسر، جواهرده، آستانه اشرفیه، کلاچای و چابکسر در استان گیلان، رامسر، نشتارود، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، مرزن آباد، رویان، چمستان، محمود آباد، سرخرود، بلده، آلاشت، ورسک، شیرگاه، بابل، بابلسر، آشوراده و بهشهر در استان مازندران و بندر ترکمن، گرگان، علی آباد کتول و روستای زیارت در استان گلستان   هستند .


 


جدول رنگ بندی 30 استان‌ و روزهای بدون فوت از  14 الی 21 دی :