16:05 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برکت

شاخص کل با رشد هشت هزار واحدی همراه شد
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۶۵درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۶۸درصد صعود کرد.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.
«برکت» در سودای صعود به قله!
نماد برتر - «مواد و محصولات شیمیایی» با ۴.۰۰۲ میلیارد ریال بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری بخش «پذیرفته‌شده در بورس» را به خود اختصاص داده است.
خریداران همچنان در کما
نماد برتر - با مشخص شدن کاندیدای ریاست جمهوری، اندکی وضعیت معاملات بهتر شد اما؛ همچنان بسیاری از حقوقی‌ها و سهامداران عمده در کما به سر می‌برند.
فروش «غزر» 100 درصد رشت داشت
نماد برتر - شرکت زرماکارون در بهمن‌ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی یک هزار و ۶۹۴میلیارد ریالی شده است.
نجات مردم ایران با دستان پرکفایت «برکت»!
نماد برتر - مدیر تحقیقات واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی سایت تولید انبوه در زیرمجموعه هلدینگ بورسی از اواخر بهار با ظرفیت ماهانه ۱۰ میلیون دوز خبر داد.
مرحله اول آزمایش انسانی واکسن زیرمجموعه هلدینگ بورسی به پایان رسید
مدیر مرکز آزمایش بالینی دانشگاه علوم پزشکی از پایان مرحله اول آزمایش انسانی واکسن تولیدی یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی برکت خبر داد و گفت: نتایج مرحله دوم اردیبهشت سال آینده نهایی می شود .
بازگشت " فولاد، خودرو ، تاپیکو ، فملی‌ و سه پالایشگاه + ۲۴ نماد دیگر
نماد برتر- نماد شرکت های فولادمبارکه ، ایران‌ خودرو ، تاپیکو ، ملی‌ مس‌، سه پالایشگاه ، توسعه‌ معادن‌ روی‌ و ۲۴ شرکت دیگر بورسی و فرابورسی آماده بازگشایی شدند.
تزریق نقدینگی ۵۵۰ میلیاردی جدید و معرفی ۱۹ نماد در بیشترین ورود و خروج پول
نماد برتر- تحلیلگر بورس با اشاره به اثر اولیه اعمال دامنه نوسان نامتقارن بر رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص از هدایت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان نقدینگی خرد جدید و معرفی نمادهای دارای بیشترین ورود و خروج پول خبر داد.
نخستین خط تولید انبوه واکسن ایرانی در زیرمجموعه هلدینگ بورسی
نماد برتر- ستاد اجرایی فرمان امام از راه‌اندازی اولین خط تولید انبوه واکسن ایرانی با ظرفیت ۱.۵میلیون دوز در زیرمجموعه هلدینگ بورسی و از ماه آینده خبر داد.
ایران تا چند ماه‌ آینده قطب واکسن جهان می‌شود / دو اصل خرید واکسن
نماد برتر- وزیر بهداشت با اعلام اینکه ایران تا چند ماه‌ آینده با تکیه بر دانش بومی یکی از قطب‌های مهم جهان در واکسن‌سازی می شود از آغاز واکسیناسیون کادر درمانی و دو اصل خرید واکسن خبر داد.
دلایل ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی
نماد برتر- روند فرسایشی بازارسهام امروز هم با رشد تنها ۶۴ نماد و به چند دلیل تکرار و منجر به ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی شد.
واکنش سازمان جهانی بهداشت به تولید واکسن ایرانی در هلدینگ بورسی
نماد برتر- سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در واکنش به تولید واکسن‌ کرونا توسط زیرمجموعه هلدینگ بورسی گفت: این سازمان منتظر مشاهده نتایج آزمایش‌های بالینی است.
بورس در مدار نوسان
نماد برتر- بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.
آخرین خبر از واکسن ایرانی و زمان تولید انبوه + فروش زمین در شهرک دارویی
نماد برتر- هلدینگ بورسی برکت با اعلام آخرین وضعیت واکسن ایرانی و تولید انبوه در تابستان سال آینده و همچنین فروش اراضی در شهرک دارویی توضیح داد و آماده بازگشت شد .