11:54 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برکت

خروج موقت ۱۵ نماد از تابلو معاملات و آغاز بازار گردانی دو سهم فرابورسی
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۱۴ شرکت به دلیل اعلام رویدادهای مهم بسته و یک هلدینگ مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و بازارگردانی دو سهم فرابورسی آغاز شد .
ثبت نام آزمایش نهایی واکسن ایرانی از امروز شروع شد / شرایط علاقمندان
نماد برتر- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از شروع ثبت نام علاقمندان دارای شرایط سنی و جسمی لازم برای آزمایش نهایی واکسن ایرانی خبر داد که از امروز انجام می شود .
آزمایش واکسن شرکت ایرانی با ۵۶ نفر / نحوه ثبت‌نام و شرایط داوطلبان
نماد برتر- عضو کمیته علمی ستاد کرونا از آغاز اولین مرحله آزمایش انسانی واکسن شرکت ایرانی بر روی ۵۶ داوطلب خبر داد و گفت: انتظار می رود، حداکثر تا پایان بهار سال آینده این واکسن تولید شود.
انتظار شروع موج صعودی شاخص با اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها و تثبیت نرخ ارز
ماد برتر- پس از اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها در دو هفته و با نزدیک شدن سهام بزرگ به سطوح حمایتی، تثبیت نرخ ارز در ۲۵ هزار تومان و رشد قیمت های جهانی ، می توان انتظار شروع یک موج صعودی را داشت.
واکسن ایرانی کرونا زیرمجموعه هلدینگ بورسی آماده آزمایش شد
نماد برتر- واکسن ایرانی کرونا ستاد اجرایی فرمان امام که توسط یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی برکت در حال طی مراحل نهایی است ، آماده آزمایش انسانی شد.
آمادگی بانک ملت برای همکاری با "فملی" در حوزه های مختلف و اعطای وام
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت از امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی مس خبر داد و گفت: این بانک برای همکاری و تعامل با "فملی" در حوزه های مختلف علاوه بر اعطای تسهیلات آمادگی دارد.
جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد
نماد برتر- رییس انجمن مالی اسلامی درخصوص جزئیات برگزاری آنلاین ششمین همایش مالی اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
تزریق نخستین واکسن ایرانی کرونا در هفته بعد / تقاضای زیاد و ادعای بی نیازی
نماد برتر- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی از نخستین تزریق آزمایش انسانی واکسن کرونا در هفته آینده خبر داد و گفت: انتظار می رود ٣ تا ۴ ماه بعد از آزمایش انسانی ، ایران از واردات بی نیاز شود .
سرمایه "برکت " ۱۷ درصد افزایش می‌یابد
نماد برتر- هیات مدیره گروه دارویی برکت پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، معادل ۱۷ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
هلدینگ دارویی و دارای صف خرید افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده داد
نماد برتر- هلدینگ دارویی و دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۱۷ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد.
تعلیق و تحت احتیاط، سیگنالی هایی برای سرمایه گذاران
نماد برتر- "تعلیق"، واژه ای با اهمیت برای سرمایه گذاران بورسی است. تعلیق نماد، جلوگیری از انجام معامله یک ورقه بهادار تا رفع دلایل تعلیق است. کاربرد این واژه در بازار سرمایه زمانی است که شرکت‌های زیان‌ده مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت می شوند یا بازرس قانونی و سازمان حسابرسی، نسبت به صورت های مالی ، اظهارنظر مردود یا عدم اظهارنظر، ارایه کرده باشند.
توقف ۱۳ نماد / تعیین محدودیت حجمی "آریا" + تمدید تعلیق دو نماد
نماد برتر- امروز نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و در برابر تعیین محدودیت حجمی برای آریا ساسول ، تعلیق نماد دو شرکت دیگر هم تمدید شد.
واکنش ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، ولایتی و... به ترور دانشمند هسته ایی
نماد برتر- ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، وزیر اطلاعات ، ولایتی ، رئیس سازمان انرژی اتمی و... به ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ایی واکنش نشان دادند.
بانک ملت و سازمان حج و زیارت تفاهمنامه همکاری منعقد کردند
نماد برتر- بانک ملت و سازمان حج و زیارت با هدف افزایش سطح تعاملات و گسترش کمی و کیفی خدمات رسانی به زائران، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم و مدافع تروریسم نیستم. این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.