17:07 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
گرانی تخم مرغ منطقی است!
پایگاه خبری راد: کاهش تولید ناشی از بیماری و حک نشدن قیمت روی محصول عامل گرانی تخم مرغ و نوسان بازار آن است.
پرطرفدارترین رنگ خودرو در جهان کدام رنگ است؟+اینفوگرافی
پایگاه خبری راد: از میان خودروهای رنگارنگ که هر روزه به تنوع آنها اضافه می‌شود، محبوب‌ترین رنگ اتومبیل‌ها در جهان کدامند و اکثر مردم جهان برای خرید کدامیک شور و اشتیاق بیشتری به خرج می‌دهند؟
قیمت خودروهای وارداتی در سال جدید
پایگاه خبری راد: قیمت خودروهای وارداتی در سال جدید و پایان تعطیلات نوروزی اعلام شد.
لبنیات بدون مجوز گران شد!
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که افزایش قیمت محصولات لبنی تخلف است و بدون مجوز صورت گرفته که با متخلفان برخورد می‌شود و نرخ‌ها به حالت سابق برمی‌گردد.
وزارت نیرو در صادرات خدمات فنی اول شد
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل گفت: در سال ۱۳۹۵ وزارت نیرو توانست رتبه اول صادرات خدمات فنی را به دست آورد.
رکورد شکنی در تولید شکر و گندم
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی از افزایش تولید شکر، برنج و گندم خبر داد و اعلام کرد که برنامه‌هایی برای افزایش تولید محصولات اساسی تدوین شده که بدون افزایش سطح زیرکشت و کاهش مصرف آب همراه خواهد بود.
فیس لیفت لکسوس NX در راه است
پایگاه خبری راد: زیبا و جذاب، شاید کمترین چیزی باشد که بتوان در وصف سری محصولات NX شرکت خودروسازی لکسوس بر زبان آورد.
تحویل سه ماهه خودروهای تسلا رکورد زد
پایگاه خبری راد: خودروساز برقی لوکس تسلا اعلام کرد تحویل خودروهایش در سه ماهه اول سال میلادی جاری ۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرد و به رکورد ۲۵ هزار دستگاه رسید.
افزایش قیمت طلا و سکه در پی صعود نرخ جهانی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه در ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد که در این بازه زمانی افزایش قیمت جهانی طلا باعث صعودی شدن نرخ سکه و طلا در بازار داخلی شد.
دروغ سیزده گریبان خودرو را نیز گرفت!
پایگاه خبری راد: سنت دروغ اول آوریل که تقریبا مصادف با ۱۳ فروردین است، در چند سال اخیر دنیای فناوری را هم به خود جذب کرده و گاهی کارشناسان حرفه‌ای را فریب داده است. این روزها، صنعت خودروی جهان هم با چند خبر غیر واقعی، افراد را تحت تاثیر این رویداد قرار داد.