06:09 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
در سه استان زلزله‌زده مشکل تامین منابع آب وجود ندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به بزرگی زلزله بازرسی از سدها در بازه 125 کیلومتر از مرکز زلزله که شامل سدهای داریان، زیویه، گیلانغرب و دایک گیلانغرب انجام شده و شرایط نرمال گزارش شده است.
گلکار: باروری ابرها هم نمی‌تواند آلودگی هوا را کاهش دهد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: اخیرا نظریه‌ای مبنی بر تاثیر باروری ابرها بر کاهش آلودگی هوا مطرح شده که باید گفت این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد.
تحویل سالانه ۱۲۰ میلیون بشکه نفت‌خام به پالایشگاه‌های تهران و تبریز
پایگاه خبری راد: مدیر شرکت لوله مخابرات نفت منطقه تهران از تحویل سالانه ۱۲۰ میلیون بشکه نفت خام به پالایشگاه‌های تهران و تبریز خبر داد و گفت: از این مقدار حدود ۸۴ میلیون بشکه تحویل پالایشگاه تهران و حدود ۳۸ میلیون بشکه تحویل پالایشگاه تبریز داده می‌شود.
توسعه شبکه خدمات پس از فروش بدون شتابزدگی
پایگاه خبری راد: پذیرش خودرو در تعمیرگاه های نگین خودرو تا پایان سال از طریق تماس با سامانه تلفنی امکان پذیر می شود و در سال آینده نیز اپلیکیشن نگین خودرو را به مشتریان وفادار خود معرفی می کنیم.
ارزیابی ریسک زیست‌محیطی، حلقه مفقوده معرفی ماهی تیلاپیا
پایگاه خبری راد: سابقه ورود ماهی تیلاپیا به ایران به ۸۷سال باز می‌گردد و از همان روزها تا امروز نیز موافقان و مخالفان بسیاری داشته است.
رشد ۶۳ درصدی معاملات مسکن در منطقه ۱ تهران
پایگاه خبری راد: آمارها حاکی از آن است با وجودی که سهم منطقه ۱ از کل معاملات مسکن شهر تهران تنها ۱.۵ درصد است در مهرماه تعداد قراردادهای خرید و فروش در این منطقه ۶۳ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافته است.
مرورگری که جاسوسی کاربران را می‌کند
پایگاه خبری راد: چه اتفاقی می‌افتد اگر لپ‌تاپ شما بدون اطلاعتان ویدئویی از محیط اطراف شما ضبط کند یا صدای شما را در حین مکالمه تلفنی یا صحبت کردن با کسی ضبط کند؟ این سناریو نه تنها ترسناک به نظر می‌رسد بلکه انجام‌شدنی نیز هست.
رشد تولیدات زنجیره فولاد/ افت ۳۰ درصدی تولید مس
پایگاه خبری راد: آمار به دست آمده از تولیدکننده‌های بزرگ معدنی در هفت ماهه امسال نشان می دهد که مجموعه تولیدات زنجیره فولاد با رشد همراه بوده و در عوض آلومینیوم کاهش خفیف و مس کاهش ۳۰ درصدی تولید را تجربه کردند.
دور زدن سود بانکی با تلفن!
پایگاه خبری راد: بانک‌ها در هر صورت حتی اگر نرخ سود سپرده را در مقابل ارقام کلان هم بالا نبرند و خود را پایبند به قانون نشان دهند، می‌دانند که چگونه باید بخشنامه بانک مرکزی را دور بزنند؛ حتی با استفاده از تلفن‌بانک!
کارآفرینان جذب بخش خدمات شده‌اند
پایگاه خبری راد: مشاور راهبردی اتاق تعاون ایران معتقد است حمایت از تعاونی‌های فعال در حوزه کارآفرینی نیازمند رفع موانع فعالیت در همه خوشه‌های کسب و کار اشتغالزا است. او تاکید دارد که جمعیت کارآفرین کشور به جای تولید بیشتر جذب بخش خدمات شده‌اند.