11:12 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سرمایه‌گذاری میلیاردی آرامکو در پروژه‌های بالادستی نفت و گاز
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی عربستان قصد دارد حدود ۳۰۰ میلیارد دلار در ۱۰ سال آینده در پروژه‌های بالادستی نفت و گاز سرمایه‌گذاری کند.
همکاری روسیه و امارات برای تولید هواپیمای غیر نظامی
پایگاه خبری راد: یک شرکت دفاعی دولتی روسیه از مذاکرات مقدماتی با امارات متحده عربی برای تولید مشترک هواپیمای غیرنظامی در این کشور حاشیه خلیج فارس خبر داد.
حساب ایرانی‌ها در امارات بسته نشده است
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات ضمن تکذیب خبر بسته شدن حساب ایرانیان در امارات تصریح کرد که این اتفاق تنها برای یک نفر افتاده است و این موضوع ارتباطی با ایرانی بودن افراد ندارد.
چه‌کنیم که باتری گوشی شارژ بیشتری نگه دارد؟
پایگاه خبری راد: ممکن است شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که از طول مدت شارژدهی باتری گوشی خود ناراضی بوده و به‌دنبال راه‌هایی برای افزایش عمر مفید باتری گوشی خود هستند.
گران‌فروشی ۲۰۰۰ تومانی هر شانه تخم‌مرغ
پایگاه خبری راد: قیمت تخم‌مرغ طی روزهای اخیر رو به افزایش رفته و به شانه‌ای بیش از ۱۳ هزار تومان رسیده است اما معاون وزیر کشاورزی می‌گوید هم اکنون بازار مدیریت شده و مشکلی وجود ندارد و حداکثر قیمت منطقی برای تخم مرغ شانه‌ای ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.
افزایش بیش از ۶۰ تومانی دلار در یک هفته
پایگاه خبری راد: دلار در بازار آزاد طی روزهای اخیر در جهت افزایش قیمت حرکت کرده است؛ به طوری که طی یک هفته اخیر با افزایش بیش از ۶۰ تومانی از مرز ۴۱۳۰ تومان عبور کرد تا به رکورد جدیدی در سال جاری رسیده باشد.
از مقاومت در برابر تخریب تا امیدواری برای امدادرسانی
پایگاه خبری راد: زلزله شدید یکشنبه شب که بخش‌های مختلفی از ایران به خصوص دو استان ایلام و کرمانشاه را لرزاند، باعث شد بسیاری از مردم این نگرانی را داشته باشند که با تخریب زیرساخت‌های حمل و نقل امکان امدادرسانی به روستاها فراهم نشود. موضوعی که خیلی زود از سوی مقامات وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.
تعرفه ۱۳۰ درصدی صادرات سیمان به عراق یکساله شد
پایگاه خبری راد: رئیس میز عراق در ایران گفت در گذشته رقمی معادل ۳۰ درصد تعرفه گمرکی صادرات سیمان به عراق بود که حدود یک سال است این تعرفه با ۱۰۰ درصد افزایش مواجه شده و به ۱۳۰ درصد رسیده است.
واردات بنزین در آخرین ماه سال متوقف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: امیدواری برای توقف واردات بنزین به کشور به قوت خود باقی است، اما زمان این اتفاق همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. به طوریکه ابراز امیدواری درمورد زمان توقف واردات بنزین از زبان یک مسئول ذیربط هم باعث می‌شود برخی درمورد زمان قطعی این اتفاق‌ اظهارنظر قطعی کنند.
مهلک‌ترین بدافزارها و حملات سایبری تا سال ۲۰۱۷
پایگاه خبری راد: اخبار و گزارش‌های بسیاری درباره حملات سایبری هرروزه از گوشه و کنار جهان به گوش می رسد و این امر برای امنیت سایبری کشورهای جهان زنگ هشدار بزرگی محسوب می‌شود.