06:55 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
فناوری؛ این بار ناجی مشکل پارک خودروها
پایگاه خبری راد: استفاده از فناوری اطلاعات برای تسهیل زندگی روزمره روزبه‌روز افزایش می‌یابد و این بار برنامه‌نویسان داخلی راهی برای حل مشکل جای پارک ارائه کرده‌اند.
آنفلوآنزای مرغی شایع شده اما جدید نیست
پایگاه خبری راد: رییس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که سویه جدیدی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گزارش نشده و همه گزارش‌های این بیماری طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته مربوط به سویه‌های تکراری و بومی شده سال‌های گذشته است.
تاریخچه ورود کامیون های ولوو به ایران
پایگاه خبری راد: قبل از همکاری مشترک ولوو و سایپادیزل در اوایل دهه 80 میلادی، این کامیون ساز اروپایی در بین سال های 1972 تا 1984 نیز کامیون های خود را در ایران مونتاژ کرده است.
مشکلات بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سرمایه‌گذاران داخلی ۵۰ هزار مگاوات موافقت اصولی صادر کرده‌ایم که منجر به انعقاد قرارداد شده است، اما در این بین بخش خصوصی مشکلاتی برای ایجاد نیروگاه دارد.
کاسپین دارای بیشترین تاخیر
پایگاه خبری راد: سازمان هواپیمایی آمار پروازهای ایرلاین‌های ایرانی در مهرماه امسال در فرودگاه مهرآباد را اعلام کرد.
روسیه و ایران کانال سوئز را دور می‌زنند
پایگاه خبری راد: روسیه با حمایت ایران در نظر دارد برای دور زدن دریای بالتیک و کانال سوئز، کریدور جدید ترانزیتی بسازد.
احتمال تغییر قیمت لوازم خانگی از ماه آینده
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از احتمال افزایش قیمت این محصولات پس از اتمام ماه صفر خبر داد.
گاز طبیعی ایران همچنان چشم‌انتظار آلمانی‌ها
پایگاه خبری راد: درحالی که حدود هشت ماه از نمونه‌گیری شرکت فولکس آلمان از گاز ایران برای ساخت خودروی پایه گاز سوز گذشته و هنوز نتیجه این نمونه‌گیری مشخص نشده، مدیر طرح احداث جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده بر این باور است اگر آلمانی ها خودروی پایه گازسوز تولید کنند، تعرفه ها باید اصلاح شود تا خودروهای موتور پایه گازسور ارزان تر از خودروهای بنزینی شود و مردم رغبت بیشتری برای خرید خودروهای پایه گاز سوز داشته باشند.
خرید توافقی برنج برای حمایت از کشاورزان ادامه یابد
پایگاه خبری راد: رئیس مجتمع نمایندگان گیلان گفت: از دولت می خواهیم خرید توافقی برنج برای حمایت از کشاورزان را ادامه دهد تا شاهد ایجاد تحرک در بازار باشیم.
چرا سیب‌ روی دست ایران ماند؟
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت از کاهش ۷۹ درصدی صادرات ارزشی سیب در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.