06:05 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
دی اس خودروی الکتریکی می سازد

1396/08/22 15:02

دی اس خودروی الکتریکی می سازد

پایگاه خبری راد: باتوجه به آخرین اطلاعات بدست آمده، گفته می‌شود که DS به عنوان بازوی لوکس پژو سیتروئن در تلاش است تا یک خودروی شاسی بلند کامپکت برای رقابت با دو خودروی محبوب "مینی کانتریمن" و "آئودی Q2" طراحی و تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری راد، شاسی بلند کامپکت جدید این شرکت، به احتمال زیاد خودروی DS3 کراس بک خواهد بود که در سال 2019 میلادی به همراه نسخه جدید پژو 208 راه اندازی می‌شود که هردوی آنان متعلق به کمپانی خودروسازی "پژو سیتروئن" بوده و بر روی پلتفرم CMP توسعه پیدا کرده‌اند. حال این امکان وجود دارد که شرکت خودروسازی DS برای رقابت با خودروی "مینی کانتریمن" و "آئودی Q2"، تصمیم به ارائه یک سیستم محرک تمام الکتریکی نیز بگیرد تا مشتریان بیشتری جذب این محصول شوند.
در حال حاضر، نسخه‌های 2013 از خوروی DS3 کراس بک دارای بیش از 4 متر طول هستند که طراحی ظاهری آن می‌تواند ترکیبی از نسخه‌‌های کنونی DS3 و همچنین خودروی شاسی بلند DS7 کراس بک باشد که چند ماه پیش توسط شرکت خودروسازی DS رونمایی شد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شاید این مدل یک جایگزین برای خودروی DS5 و یا نسخه هاچ بک DS3 خواهد بود، اما این موضوع صحت نداشته و در قامت یک برند جداگانه به کار خود ادامه می‌دهد.
معاون اجرایی شرکت خودروسازی DS گفت: از بین 650 هزار اتومبیل فروخته شده در سال 2010 میلادی، نزیک به دو سوم آن مربوط به خودروی DS3 بوده است که طی 6 یا 7 سال گذشته، در کنار رشد فروش محصولات خود، موفق به حفظ فروش این خودرو شده‌ایم. فراتر از آن، ما همچنین شاهد تکامل بازارهای بین المللی هستیم که شرکت خودروسازی "مینی" موفق به حضور فعال خود شده است. به همین دلیل سعی داریم با رونمایی از یک محصول خوب، رقابت سخت‌تری با محصولات مینی بویژه خودروی "کانتریمن" ایجاد کنیم.
در نسل بعدی DS3 شما تعداد زیادی از عناصر طراحی و ویژگی‌های جدید را پیدا خواهید کرد. از جمله شخصی سازی گسترده اتومبیل، نسخه‌های محدود ویژه و همچنین تجهیزات بکار رفته در اتومبیل که میتواند شما را جذب خود کند.
بخش جذاب‌تر بر روی DS3 کراس بک جدید، مربوط به مشخصات فنی آن خواهد شد که ما قصد داریم از یک سیستم محرک کاملا الکتریکی بر روی این اتومبیل استفاده کنیم. این خودرو در سال 2019 میلادی آماده عرضه به مشتریان خواهد شد که در بخش فنی خود از موتورهای الکتریکی 114 اسب بخاری مجهز به مجموعه باتری‌های 50 کیلووات ساعت سود خواهد برد که می‌تواند تا مسافت 450 کیلومتر شارژدهی داشته باشد!.

برچسب ها:

دی اس ،DS ،خودروی الکتریکی