11:09 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
روزهای خلوت دیجیتالی‌ در امتداد هیاهو
پایگاه خبری راد: یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با گذشت مدت کوتاهی از اختتامیه نمایشگاه مطبوعات، در حالی در مصلی تهران کارش را آغاز کرده است که حال‌ و هوایی شبیه به نمایشگاه مطبوعات و البته کم‌شورتر از آن را برای ما تداعی می‌کند.
آیا بازار نفت آماده التهابی جدید در خاورمیانه است؟
پایگاه خبری راد: قیمت نفت طی چهار هفته گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته اما آیا عامل توجیه‌کننده چنین افزایشی در بازار وجود داشته یا این تغییرات تحت تاثیر گمانه‌زنی نسبت به خطر یک التهاب جدید در خاورمیانه بوده است.
افکار عمومی منتظر برخورد مسوولان با متخلفان مسکن مهر
پایگاه خبری راد: حالا دیگر می‌توان به خوبی درک کرد چرا مردم حاضر نیستند در ۱۱۷ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی زندگی کنند. اگر تا دیروز بحث دور بودن از مراکز شغلی، نبود خدمات، وسایل حمل و نقل، پارک، مدرسه، مسجد، درمانگاه و غیره در سایتهای مسکن مهر مطرح بود، حالا دیگر ایمنی این واحدها علامت سوال شده و دیگر کسی نمی‌تواند پز استحکام و احداث بر اساس آیین نامه ۲۸۰۰ را بدهد.
گرانی مجدد میوه و تره بار
پایگاه خبری راد: بازار میوه نسبت به هفته‌های گذشته ثبات قیمت خود را حفظ کرده است و با توجه به نوبرانگی پرتقال، نارنگی و انار، تقاضا برای این میوه‌های پاییزی بیشتر است اما در بخش تره‌بار گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و پیاز مجددا با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.
افزایش ۴۰ درصدی واردات برنج به بهانه کنترل قاچاق
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی افزایش حدود ۴۰ درصدی واردات برنج در هفت ماهه نخست امسال را ناشی از کنترل واردات غیررسمی و قاچاق این محصول دانست.
تولید محصولات گوشتی با مرغ مرده!
پایگاه خبری راد: رییس سازمان دامپزشکی توزیع مرغ مرده در کارخانه‌های فرآوری را به شدت تکذیب کرد و گفت: بهتر است به جای تبدیل ضایعات گوشت قرمز و گوشت مرغ به محصولاتی که ارزش افزوده چندانی ندارند و هدردادن آنها، این محصول را به خمیرمرغ تبدیل کنیم که از نظر اقتصادی توجیح بیشتری دارد و استانداردهای آن مطابق استانداردهای جهانی است.
گرانی مجدد دلار و سکه پس از استراحتی کوتاه
پایگاه خبری راد: سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - دوشنبه - به مسیر صعودی خود ادامه داد و با افزایش ۲۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان رسید. از سوی دیگر دلار آمریکا از مرز ۴۱۰۰ تومان عبور کرد.
دولت باعث سکته کامل بازار خودرو شد
پایشگاه خبری راد: نمایندگی های برندهای معتبر خودرو در ایران از آینده خود در بازار کشور به دلیل مشخص نبودن وضعیت واردات نگران هستند.
تنها این نمایندگان مجاز به واردات خودرو هستند
پایپاه خبری راد: مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت فهرست شرکت‌های نمایندگی رسمی وارد کننده خودرو دارای مجوز پیش فروش را اعلام کرد.
دی اس خودروی الکتریکی می سازد
پایگاه خبری راد: باتوجه به آخرین اطلاعات بدست آمده، گفته می‌شود که DS به عنوان بازوی لوکس پژو سیتروئن در تلاش است تا یک خودروی شاسی بلند کامپکت برای رقابت با دو خودروی محبوب "مینی کانتریمن" و "آئودی Q2" طراحی و تولید کند.