06:39 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
صادرات " گاز مایع" افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: پلاتس به نقل از منابع بازرگانی آگاه خبر داد روند بهبود صادرات LPG ( گاز مایع ) ایران پس از کاهشی که از سپتامبر به دلیل تولید کمتر میدان گازی پارس جنوبی داشت، برای دومین ماه ادامه یافته و از ۳۷۳ هزار تن در دسامبر به ۳۷۴ هزار تن در ژانویه افزایش خواهد یافت.
۲۰۱۷؛ سالی پر از فراز و نشیب برای ایرباس
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی ایرباس در آخرین ماه سال ۲۰۱۷ میلادی، عقب افتادن از رقیب آمریکایی خود، بوئینگ، را جبران کرده و رکورد ماهانه ثبت سفارش های خود را در دسامبر گذشته به ثبت رسانیده است.
در هفته "هوای پاک" هم نفس نمی‌کشیم
پایگاه خبری راد: خودرو، موتورسیکلت، صنعت و در نهایت "ما" همه آن‌چیزی هستیم که سبب شده هر سال سخت‌تر و جان‌فرساتر از سال قبل در پایتخت و سایر کلان‌شهرهای کشور نفس بکشیم.
وضعیت سدهای تهران وخیم است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گفت: بر اساس آمار میزان بارندگی در تهران ۳۵ میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد منفی است. همین مساله وخیم بودن شرایط سدهای تهران را نشان می‌دهد.
برای تبلیغات کسب‌وکارهای نوپا شرط گذاشتند!
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه استارت‌آپ‌ها با اشاره به موانع پیش روی توسعه این کسب‌وکارهای نوپا از محدودیت‌های مالی و تبلیغاتی به عنوان اصلی‌ترین این موانع نام برد.
نمادهای متوقف بورسی و سرمایه‌گذارانی پشیمان!
پایگاه خبری راد: توقف طولانی مدت برخی از نمادها در بورس و فرابورس ایران سبب شده به جای سهامداران عمده، سهامداران خرد تنبیه شوند، این موضوع باعث شده سهامداران خردی که با وعده‌های مسئولان بورسی اندک سرمایه شان را به بازار سرمایه آورده‌اند، از این سرمایه‌گذاری خود پشیمان باشند.
پیوستن غول‌های انرژی به جمع خریداران نفت لیبی
پایگاه خبری راد: شرکت‌های رویال داچ شل و BP با قراردادهای سالانه برای خرید نفت لیبی توافق کردند که گویای بهبود روند تولید و امنیت این کشور و جلب شدن غول‌های نفتی جهان است.
بخشش جریمه وام‌های "فرشتگان" مشروط شد!
پایگاه خبری راد: موسسه کاسپین که در جریان آغاز دریافت اقساط تسهیلات تعاونی فرشتگان، وعده بخشش جریمه تاخیر در فاصله زمانی حدود شش ماهه‌ای که مشکلات موسسه موجب توقف پرداختی شد را داده بود و البته در این مدت شعب به این موضوع توجه نکردند، اکنون بعد از انتقادات مطرح شده نسبت به این تخلف، بخشنامه ای صادر کرده که بخشش جریمه مورد نظر را مشروط می‌کند.
تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷
پایگاه خبری راد: براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، از اوایل سال آینده تولید خودروهای سواری مرسدس بنز به عنوان جدیدترین دستاورد پسابرجامی دولت تدبیر و امید در ایران آغاز خواهد شد.
روند رشد نقدینگی تورم زا نیست
پایگاه خبری راد: با توجه به افزایش قیمت نفت انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده بازارهای سفته بازی فروش کرده و قیمت ارز به ثبات برسد. همچنین درباره رشد حجم نقدینگی نیز باید بگویم که در سال جاری رشد حجم نقدینگی نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.