به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از پرشین خودرو، غلامرضا رزازی با بیان این مطلب گفت: تا قبل از اعلام مقررات جدید برنامه برای حضور مدل های C و E داشتیم و قرارداد واردات این مدل ها نیز بسته شده بود اما با این تغییرات هیچ کدام از خودروهای این دو کلاس را نمی توانیم به ایران وارد کنیم زیرا قیمت همگی بالای 40 هزار دلار اعلام شده است.
وی ادامه داد: چاره ای جز بررسی مجدد مدل های بنز نداریم و فکر می کنم تنها بتوانیم خودروهایی از کلاس A ، B ، CLA و CLS را وارد ایران کنیم آن هم بدون داشتن همه آپشن های ممکن زیرا قیمت فول آپشن در برخی از این خودروها نیز بالاتر از حدمجاز اعلام شده است.
رزازی در خصوص تاثیر این محدودیت های جدید بر بازار خودرو و برند بنز گفت: مطمئنا خودروهایی همانند بنز طرفداران خود را دارند و این علاقمندان بنز را با تمام آپشن ها می خواهند نه اینکه با کمترین آپشن و از طرفی نیز نبود کلاس E و C نیز به خوبی احساس خواهد شد.
وی در مورد برنامه تولید ستاره ایران با توجه به تغییرات پیش آمده متذکر شد: با توجه به تغییرات پیش آمده باید یک تجدیدنظری در تولیدات داخلی که بر سر آن با دایملر توافق کرده بودیم انجام دهیم و احتمالا سری C و E را در دستور کار ساخت قرار خواهیم داد و تا نقصان وارد نشدن این مدل خودروها را مرتفع سازیم.
مدیرعامل ستاره ایران تاکید کرد: ما با لوکس اعلام شدن برند بنز مشکل داریم زیرا این محصول یک خودروی برتر است و در تمام جهان با کاربردهای مختلف استفاده می شود و حتی در پلیس کشور ما نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با تولید داخلی بنز به توسعه این برند در کشور کمک کنیم و با سرمایه گذاری مناسب می توانیم برای صادرات به کشورهای منطقه اقدام کرده و بازار مناسبی را برای صنعت خودروی داخلی به وجود آوریدم.