07:13 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
قطعی مکرر برق خارج از برنامه در برخی شهرهای مازندران
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع امور برق مازندران گفت: در دو روز گذشته شاهد قطعی‌هایی خارج از برنامه به خاطر فول باری خطوط ۶۳ و ۲۳۰ در منطقه فریدونکنار و آمل هستیم که منجر به خاموشی‌های متعددی شد و بابت این مشکل از همه مردم مازندران به ویژه شهرستان‌های مدنظر پوزش می‌طلبیم.
واحدهای مسکن مهر سنددار می‌شوند
پایگاه خبری راد: روند واگذاری قراردادهای عرصه به ساکنان مسکن مهر که زمینه اعطای سند مالکیت محسوب می شود از شهر جدید هشتگرد آغاز شد.
آمار جدید واردات خودرو منتشر شد
پایگاه خبری راد: آمار گمرک حاکی از آن است که در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی سواری وارد ایران شده است.
 مسئول غارت اقتصاد ایران در چند ماه اخیر کیست؟
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت انبوهی که برای به دست آوردن کالای اساسی خود دچار مشکلات هستند چگونه می‌توانند در برابر تصمیمات غلط در حوزه اقتصاد صبور کنند؟
تغییرات ارز مسافرتی تا آخر هفته معلوم می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از تدوین بسته جدید ارزی از سوی دولت تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: موضوع تبدیل ارز گردشگران ورودی و خروجی در بسته جدید تعیین تکلیف می‌شود.
درخواست نماینده قائم‌شهر برای برخورد جدی با شایعه‌پراکنی درباره توزیع بنزین
پایگاه خبری راد: نماینده قائم‌شهر در مجلس گفت: نسبت به توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه بنزین در استان‌های شمالی «شایعه‌پراکنی» می‌شود.
بازار غیرطلایی اصفهان!
پایگاه خبری راد: تحولات ناگهانی ایجاد شده در بازار طلا و ارز از اواخر سال گذشته تاکنون سبب جهش عجیب و باورنکردنی نرخ ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم های دوباره علیه ایران، بازار سکه و ارز نیز از ثبات قیمت فاصله گرفت و حباب بزرگی در آن شکل گرفت.
هیئت کویتی به اربیل می‌رود
پایگاه خبری راد: کاردار کویت در اربیل اعلام کرد که کشورش به افزایش سرمایه‌گذاری و تبادل تجاری با اقلیم کردستان عراق تمایل دارد.
ارز شناور در بسته جدید ارزی بانک مرکزی قرار دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس، «ارز شناور» را یکی از راه‌کارهای بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز دانست و از گنجانده شدن این راه‌کار در بسته ارزی جدید بانک مرکزی خبر داد.
چهارمحال وبختیاری قطب نخست تولید ماهیان سردابی کشور
پایگاه خبری راد: مدیر شیلات وآبزی پروری سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان قطب اصلی تولید ماهیان سردابی در کشور بوده که طی سالیان گذشته حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد از تولید ماهیان سردابی کشور را به خود اختصاص داده است.