14:50 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
در افزایش کارایی نیروگاه‌ها موفق نبوده‌ایم
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به افزایش مصرف گاز در نیروگاه‌ها به جای سوخت مازوت اظهار کرد: متاسفانه در افزایش کارایی نیروگاه‌ها موفق نبوده‌ایم و خوب عمل نکرده‌ایم.
بنزین در شهرهای مرکزی مازندران کیمیا شد + تصاویر
پایگاه خبری راد: این روزها بنزین در برخی شهرهای مازندران کیمیا شده و کمیاب؛ در شهرهای فریدونکنار، بابلسر، سرخرود، قائم‌شهر و محمودآباد به سختی پیدا می شود و مردم برای تامین سوخت یا باید به شهرهای مجاور بروند و یا اینکه در صف های طولانی منتظر بمانند.
آخرین خبرها از بسته جدید ارزی و نرخ دلار
پایگاه خبری راد: طبق اعلام دولت و مجلس، سیاست ارزی بانک مرکزی در حال بازنگری است و به زودی این بسته جدید ارائه می‌شود اما آنچه از مسئولان اتاق بازرگانی شنیده شده، بر اساس این بسته، از این پس مرجع رسمی نرخ دلار بازار ثانویه است که قیمت پیشنهادی آن ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان خواهد بود و دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط برای واردات کالاهای اساسی و دارو اختصاص می‌یابد و ارز صادرکنندگان عمده غیرنفتی از سامانه نیما به بازار ثانویه منتقل می‌شود. همچنین میزان ارز مسافری نصف خواهد شد.
‌سیاست برد برد وزارت نیرو در جذب مشارکت مردم برای مدیریت منابع آب دشت ها
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری و حفاظت آب و آبفا وزارت نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو جذب مشارکت‌های مردمی در مدیریت منابع آب دشت ها را به عنوان یک سیاست دنبال می‌کند گفت: این رویکرد یک بازی برد برد است و وزارت نیرو این سیاست را با جدیت دنبال می‌کند.
محصولات شیمیایی در صدر توجه نوسان‌گیران بازار سهام
پایگاه خبری راد: روند افزایش قیمت‌ها در بورس تهران روز چهارشنبه نیز ادامه داشت، به‌طوری که در نمادهایِ گروه محصولات شیمیایی که بیشترین تاثیر را روی شاخص‌های بازار داشتند، صف خرید را شاهد بودیم.
قیمت وام مسکن ثابت ماند
پایگاه خبری راد: طی روزهای گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن با نوسانات چندانی مواجه نبوده و قیمت هر ورق از این اوراق حدود ۶۷ هزار تومان است.
کمبود برخی انواع لاستیک‌ها در یزد
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: در برخی سایزها و نوع لاستیک‌های پرمصرف کمبودهایی وجود دارد که مقرر شد پیگیری‌های لازم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برای افزایش سهمیه و پاسخ مناسب به نیاز بازار صورت گیرد.
آخرین خبرها از وضعیت تولید در دو کارخانه غذایی
پایگاه خبری راد: رییس کانون صنایع غذایی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی صنایع غذایی با شروع فصل جدید محصولات کشاورزی را تشریح کرد.
قیمت حداکثر هر کیلو مرغ ۸۲۰۰ تومان اعلام شد
پایگاه خبری راد: طبق تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ با ۹ درصد افزایش قیمت، حداکثر باید ۸۱۷۵ تومان فروخته شود اما در بازار مصرف بیش از کیلویی هزار تومان گران‌تر از نرخ مصوب عرضه می‌شود که رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی می‌گوید قیمت‌های تصویب شده مورد تایید مرغداران نیست و آنها هیچ دخالتی در تعیین آن نداشته‌اند.
بیرون کردن خارجی‌ها از شب بازارهای یزد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآرودهای کشاورزی شهرداری یزد گفت: از شنبه 13 مرداد از حضور اتباع خارجی در شب بازار یزد جلوگیری می‌شود.