16:58 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
عزم گمرک بر تسریع فرآیند ترخیص کالاهای سلامت محور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی
پایگاه خبری راد: رییس کل گمرک ایران با تاکید بر ضرورت تسریع در ترخیص کالاهای سلامت محور به خصوص دارو و تجهیزات پزشکی از گمرک، گفت: درصدد هستیم تا با ایجاد تسهیلاتی در گمرک، کالا و مواد اولیه دارو به محض ورود ترخیص شده و به دست شرکت ها و یا تولید کنندگان دارو برسد.
۷۱ درصد واحدهای تولیدی فعال‌اند/ ۴۰۰۰ واحد تولیدی تعطیل داریم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از فعال بودن ۷۱ درصد واحدهای تولیدی داخلی خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ واحد تولیدی تعطیل که مشکل تأمین مالی دارند با حمایت های در دست اجرا از جمله اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال مشوق صنایع کوچک و استفاده از اختیارات تبصره ۱۸ مجدداً فعال می‌شوند.
تخلف سازمان هواپیمایی و «آسمان» در حادثه تهران-یاسوج طبق بررسی‌های کمیسیون اصل ۹۰
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی‌های کارشناسی شده این کمیسیون یخ زدگی در هواپیمای تهران یاسوج را تأیید می‌کند، تخلف شرکت آسمان و عدم نظارت صحیح سازمان هواپیمایی کشوری در مورد شرایط بد جوی و ضرورت جلوگیری از انجام پرواز را محرز دانست.
سکه ۳.۵ میلیونی هم مشتری ندارد!
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از سرازیر شدن فروشندگان سکه به بازار خبر داد و اعلام کرد که علی‌رغم مراجعه فروشندگان به بازار به دلیل روند کاهشی قیمت‌ها، تعداد خریداران به شدت کاهش یافته است و حتی کسی حاضر نیست با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی سکه بخرد.
پاسخ معاون سازمان راهداری به اعتراض رانندگان
پایگاه خبری راد:معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به مشکلات اقتصادی و اعتراض عده‌ای از رانندگان اشاره کرد و گفت: مطالبات همه رانندگان بحق بوده و همه باید در کنار هم از این معضل بزرگ که کشور دچار آن شده با سربلندی عبور کنیم.
کیفیت آب منابع محلی یزد به شدت در حال کاهش
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آبفای یزد در خصوص EC آب موجود در شهرهای استان، اظهار کرد: کیفیت آب منابع محلی به شدت در حال تنزل است و به دلیل EC بالا منابع تامین محلی در اکثر شهرهای استان با وجود اختلاط آب انتقالی با منابع مذکور با EC بسیار بالا آب در شبکه مواجه هستیم که به ناچار در این شهرها آب‌شیرین‌کن‌ها و ایستگاه‌های برداشت آب ایجاد شده است.
کدام معامله‌گران "دلار" ضرر می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: در بازار ارزی که این روزها درگیر نوسان بسیاری شده و مخاطبان آن دیگر متقاضیان واقعی ارز نیستند و مردم عادی بخش زیادی از آن را تشکیل داده‌اند، در کنار سودی که ممکن است برای برخی ثبت شود، به طور حتم عده‌ای دچار زیان می‌شوند. تحلیلگران بازار می‌گویند خریداران غیرحرفه‌ای که عمده آن را افراد عادی و خانه‌دارها تشکیل می‌دهند، طعمه سودجویان شده و متضرران اصلی بازار ارز هستند.
بازار خیابانی خرید و فروش ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س)
پایگاه خبری راد: در این روزهای پر تلاطم بازار ارز کشور که هر روز نوسان قیمت را شاهد هستیم، شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم کریمه اهل بیت(ع) و ورود زائران همیشگی به این شهر چهره‌ای متفاوت به خود گرفته است.
صادرات ایران به عراق ۲۲ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مشاور معاون ریاست جمهوری و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه در سفر به شهرستان سردشت گفت: ۲۵درصد صادرات غیر نفتی ایران به کشور عراق است.
مراحل اجرای ریل UIC60 از مهرماه کلید می‌خورد
پایگاه خبری راد: معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه تولید 2 میلیون و پانصد هزار تن این شرکت قابل تحقق است، گفت: مراحل اجرای ریل UIC60 در نورد 650 از مهرماه به بعد کلید خواهد خورد.