01:20 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
آخرین قیمت ها از بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت‌های طلا و سکه در بازار روز چهارشنبه نسبت به روز سه شنبه افزایشی شده اما نسبت به صبح امروز مقداری کاهش را در پیش گرفته است.
استارت‌آپ‌ها به کمک کشاورزی می‌روند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق بازرگانی با تاکید بر ضرورت حضور استارت‌اپ‌ها در صنایع مختلف از جمله کشاورزی گفت: استارت‌آپ‌ها می‌توانند ظرفیت‌های خود را اعم از بازار دسترسی، تجارب، دانش و بینش حرفه‌ای خود وارد اکوسیستم استارت‌آپی کنند و درصد مناسبی از بودجه بنگاه‌ها باید به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر اختصاص یابد.
عمر برخی کامیون‌های در حال تردد به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد
پایگاه خبری راد: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت اجرای قانون منع تردد خودروهای سنگین فرسوده گفت: متاسفانه برخی کامیون‌ها که عمر آنها به دوره جنگ جهانی دوم برمی‌گردد هنوز در حال تردد هستند.
بهانه تراشی وزارت کشور برای اجرای قانون نصب فیلتر دوده
پایگاه خبری راد: دبیر کار گروه آلودگی هوا ضمن تشریح عملکرد ۷ ماهه دبیرخانه کارگروه آلودگی هوا از بی توجهی برخی دستگاههای اجرایی نسبت به مصوبات کاهش الودگی هوا خبر داد و گفت: با گذشت پنج سال از تصویب ضرورت نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی هنوز وزارت کشور هیچ اقدامی برای اجرای این مصوبه انجام نداده است.
 دولت استقلال بانک مرکزی را پاس بدارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به بانک مرکزی اجازه دهد با استفاده از دانش حرفه‌ای خود و مشاوران متخصص در حوزه نظام مالی و پولی تصمیم‌گیری کند.
ادعای یک نماینده مجلس درباره مافیای خودرو
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون مبازره با مفاسد اقتصادی مجلس مدعی شد که مدیریت بازار خودرو در اختیار ۵ خانواده است.
نماینده بم: مشکل تهیه کاغذ برای تهیه کارتن بسته‌بندی خرما برطرف شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بم با اشاره به مشکل تهیه کاغذ برای تولید کارتن بسته‌بندی محصولات خرما در این خصوص از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا این مشکل را رفع کند.
بزرگراه شمالی مهمتر است یا قطار شهری کرج؟
پایگاه خبری راد: عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج 14 سال است که شروع شده ولی هنوز به پایان نرسیده است گفت: قطار شهری نسبت به بزرگراه شمالی ضرورت بیشتری دارد.
داستان پر کش و قوس یک وزارتخانه جدید
پایگاه خبری راد: با تصویب طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه در مجلس پس از یک دهه کشمکش، مدیرکل امور مجلس این سازمان اتفاقات تازه‌ای که پیش‌روی این وزارتخانه جدید است را تشریح کرد و گفت: با موافقت مجلس شورای اسلامی برای تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، اکنون این طرح باید در شورای نگهبان بررسی شده و در صورتی که تایید و سازمان به وزارتخانه‌ تبدیل شود، دولت سه ماه برای معرفی وزیر جدید فرصت دارد.
آرایشگران حق افزایش خودسرانه قیمت را ندارند
پایگاه خبری راد: در حالی که رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران از خارج شدن این صنف از نرخ‌گذاری دستوری خبر داده، مدیر کل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: آرایشگران حق افزایش خودسرانه قیمت را ندارند و همه صنوف باید تابع دستورالعمل های قیمت‌گذاری باشند.