04:13 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
هیئت کویتی به اربیل می‌رود

1397/05/11 01:24

کویت هم جای پای عربستان گذاشت

هیئت کویتی به اربیل می‌رود

پایگاه خبری راد: کاردار کویت در اربیل اعلام کرد که کشورش به افزایش سرمایه‌گذاری و تبادل تجاری با اقلیم کردستان عراق تمایل دارد.

 به گزارش پایگاه خبری راد،  به نقل از خبرگزاری رسمی کویت "کونا"، عمر الکندری، کاردار کویت در اربیل تاکید کرد که در حال فراهم کردن مقدمات سفر هیئتی از تجار و صاحبان شرکت‌های کویتی به اقلیم کردستان عراق است.

الکندری پس از دیدار با دارا الخیاط، رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنایع در اقلیم کردستان عراق  اعلام کرد که طی این دیدار دو طرف به بررسی همکاری، تسهیل روند تبادلات تجاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این اقلیم برای سرمایه‌گذاران کویتی در زمینه‌های مختلف پرداختند.

رئیس اتحادیه اتاق‌های تجاری و صنایع در اقلیم کردستان عراق  همچنین تصریح کرد: اقلیم کردستان عراق به بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و تبادل تجاری در زمینه‌های مختلف تبدیل شده است.

این در حالی است که پیشتر یک هیئت تجاری سعودی به دستور شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به اقلیم کردستان عراق سفر  کرده بود.

یک منبع در کنسولگری عربستان اعلام کرد: هیئتی از تجار و سرمایه‌گذاران عربستانی به منظور بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در اقلیم کردستان عراق به اربیل سفر کرد.

برچسب ها:

اردبیل ،کویت