01:58 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سقوط هواپیما با ۱۰۰ سرنشین در مکزیک به خیر گذشت
پایگاه خبری راد: یک هواپیمای مسافربری با ۹۷ مسافر و ۴ خدمه در ایالت "دورانگوی" مکزیک سقوط کرده اما به گفته فرماندار ایالتی هیچ یک از مسافران کشته نشده‌اند.
واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در بزرگراه یادگار امام
پایگاه خبری راد: جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی مرگبار سواری پژو۲۰۶ در بزرگراه یادگار امام خبر داد.
خیزش گرد و خاک در تهران و هفت استان دیگر
پایگاه خبری راد: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب شرق عراق و استان‌های واقع در جنوب غرب کشور در برخی مناطق ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد. همچنین در جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
گذشته تا حال مرگ ببرهای باغ‌وحش وکیل‌آباد
پایگاه خبری راد: پرونده مرگ 8 قلاده ببر در مرحله‌ای تازه‌ افتاده و در آخرین اتفاق، دادستانی مرکز خراسان رضوی نمایندگانی از دامپزشکی و حفاظت محیط‌ زیست استان را احضار کرد.
ثبت‌نام از رانندگان سرویس مدارس از شنبه
پایگاه خبری راد: معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از شنبه آینده خبر داد.
تهیه لیست بازنشستگان در شهرداری تهران
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم جذب جوانان در شهرداری برای عرصه های مدیریتی خبرداد.
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان پاسخگوی تمام نیازهای جامعه نیست
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت و مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی نیاز اشتغال جوانان فقط نباید به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان توجه کنند بلکه باید سازوکار بیشتری را تبیین کنند.
کنترل بیماری‌های واگیر در مناطق زلزله‌زده/ مقاوم‌سازی بیمارستان سرپل ذهاب
پایگاه خبری راد: نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تاکید کرد که با توجه به اقدامات نهادهای مسئول، زمینه طغیان بیماری‌های واگیر در این مناطق از بین رفته است.
ناگفته‌هایی از حرفه محیطبانی
پایگاه خبری راد: نکات بسیاری درباره زندگی و حرفه محیط بانان در سراسر دنیا از بزرگترین خطراتی که با آنها مواجه‌ هستند تا خاص‌ترین لحظات کاری‌شان وجود دارد.
ورود ۶ کتاب درسی جدید به پایه دوازدهم
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از ورود ۶ کتاب نوپدید برای اولین بار به برنامه درسی در پایه دوازدهم خبر داد و گفت: تا ۱۵ مرداد همه کتب درسی پایه دوازدهم زیر چاپ می‌روند.