19:52 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
پیشنهاد ترامپ برای تعرفه روی ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی
پایگاه خبری راد: دولت ترامپ با هدف گرفتن امتیازات تجاری از پکن، قصد دارد وضع تعرفه ۲۵ درصدی روی واردات کالاهای چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار را پیشنهاد کند.
پروژه اینترنت پهن باند ام تی ان در ایران متوقف می‌شود
پایگاه خبری راد: بلومبرگ مدعی شده که پروژه ۷۵۰ میلیون دلاری ام تی ان برای توسعه ارتباطات فیبرنوری با پهنای باند بالا تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران متوقف شده است.
ماجرای صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت مازندران چیست؟
پایگاه خبری راد: در طی چند روز گذشته تعدادی از مردم در برخی شهرهای مازندران از ترس شایعه کمبود بنزین به سمت پمپ بنزین ها روانه و سبب طولانی شدن صف ها و اختلال در توزیع سوخت شدند.
طرح اصلاح قانون چک با اولویت بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح قانون چک موافقت کردند.
قیمت آب در تهران تا ۷ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، قیمت آب برای مشترکانی که زیر ۳۰ مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند بین ۶ تا ۷ درصد افزایش یافت.
تولیدکنندگان آسیایی موبایل از آمریکا جلو زدند
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره از میزان فروش گوشی‌های هوشمند از تولیدکنندگان موبایل در جهان نشان می‌دهد که شرکت‌های سامسونگ و هواوی توانسته‌اند عملکرد موفقیت‌آمیزتری نسبت به اپل آمریکا را به ثبت برسانند.
تداوم ریزش بورس‌های چین به‌دلیل جنگ تجاری/ یورو و دلار کماکان کم‌نفس
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز، بیشتر بورس‌های آسیایی موفق شدند کار خود را با افزایش به پایان برسانند اما سایه جنگ تجاری بین آمریکا و چین کماکان بر بازار سرمایه این کشور سنگینی می‌کند.
قیمت طلا آرام می‌گیرد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا در پی طرح دولت ترامپ برای وضع تعرفه بالاتر روی واردات کالاهای چینی که به صعود ارزش دلار منجر شد، کاهش پیدا کرد.
ازدواج مجدد برای زنان سخت‌تر است
پایگاه خبری راد: از ازدواج که می‌گویی تنها به وارد شدن نام یک شخص جدید در شناسنامه ات فکر می‌کنی بدون آنکه بدانی در پس ورود این نام چه تعهدات و مسئولیت‌هایی را بر عهده خواهی داشت.
تالاب صالحیه هنوز کمی جان دارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: تالاب صالحیه علی‌رغم عدم رهاسازی آب در روزهای اخیر همچنان آب دارد.