22:35 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
افزایش قیمت طلا با بهبود خرید
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز سه شنبه در پی تقاضا برای خرید ارزان افزایش یافت اما دلار قوی و دورنمای نرخ‌های بهره بالاتر آمریکا، روند صعودی این فلز ارزشمند را محدود کرد.
مزارعی که به آتش کشیده می‌شوند
پایگاه خبری راد: فرماندار فریدونکنار گفت: متاسفانه کشاورزان، کاه و کلش اراضی خود را به آتش می‌کشانند که کار نادرستی است.
نذر برای رفع عطش برخی نقاط ایران
پایگاه خبری راد: کمپین ملی «نذرآب» در سراسر استان مازندران با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان تحت تاثیر خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست در صورتی که مازندران خود با بحران آب دست و پنجه نرم می کند، حال این طرح در وضعیت کنونی تا چه میزان مثبت ارزیابی می شود؟
اکتشاف نفتی بزرگ پاکستان در نزدیکی مرز ایران
پایگاه خبری راد: شرکت اکسون موبیل به کشف ذخایر نفتی بزرگ در پاکستان نزدیک مرز این کشور با ایران نزدیک شده و این ذخایر ممکن است حتی از ذخایر نفت کویت بزرگتر باشد.
روس ها، شریک دزد و رفیق قافله؟!
پایگاه خبری راد: روسیه طی دو سال گذشته مشتری ثابت توسعه میادین نفتی و حتی نفت خام ایران بوده اما در روزهایی که تحریم‌های اعلام شده از سوی آمریکا نزدیک‌تر می‌شود، روس‌ها که خود را رفیق استراتژیک نفتی ایران نشان داده‌اند، در شرایطی تولید نفتشان را بالا برده‌اند که این اقدام تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا را تقویت می‌کند.
جزییات اصلاح قانون چک/ جزای نقدی در انتظار کسانی که متقلبانه دسته چک می‌گیرند
پایگاه خبری راد: مجلس شورای اسلامی ۱۰ ماده طرح اصلاح قانون صدور چک را تصویب کردند.
پروازهای مستقیم بین عربستان و کانادا متوقف شد
پایگاه خبری راد: تمامی پروازهای مستقیم میان عربستان سعودی و کانادا تحت تاثیر تنش های سیاسی اخیر میان این دو کشور متوقف شد.
تغییر قیمت مرغ مجددا روی میز ستاد تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: در حالیکه قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافته و به حدود ۱۱۰۰۰ تومان رسیده است، معاون وزیر کشاورزی معتقد است که گرچه برخی از فروشندگان، گرانفروشی می‌کنند اما قیمت گوشت مرغ در بازار گران نیست و مرغداران از قیمت مصوب ۸۲۰۰ تومانی ناراضی هستند و در حال رایزنی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر نرخ مصوب هستند.
افزایش قیمت نفت در آستانه اقدامات خصمانه آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز سه شنبه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران افزایش یافت.
مراتع جوابگوی نیمی از دام‌ها هم نیست؛ فکری کنید
پایگاه خبری راد: عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران گفت: طرح‌های کارشناسی نشده قاتل منابع طبیعی در طول زمان محسوب می‌شوند.