09:38 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
طرح استفساریه کاهش قیمت قیر با اولویت بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: نمایندگان با یک فوریت طرح استفساریه‌ای موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن شرکت ملی نفت ایران حق افزایش قیمت مواد اولیه قیر و یا کاهش حجم آن از چهار میلیون تن را ندارند.
بازار موبایل همچنان تب دارد
پایگاه خبری راد: با گذر از مجتمع های خرید و فروش موبایل به راحتی رکود بازار را می توان به راحتی دید چرا که نوسان نرخ دلار بازار موبایل را آشفته کرده است.
حال لیر ترکیه نامساعد است
پایگاه خبری راد: واحد پول ترکیه که روز گذشته به کم‌ارزش‌ترین سطح تاریخی خود در برابر دلار و یورو رسیده بود، امروز ۰.۱ درصد افزایش یافت.
ژاپنی‌ها برای معافیت از تحریم‌ نفت ایران چه گفتند؟
پایگاه خبری راد: ژاپنی‌ها در مذاکرات هفته گذشته با مقامات آمریکایی در واشنگتن ضمن ابراز تمایل برای ادامه واردات نفت از ایران، تاکید کردند امنیت انرژی ژاپن نباید بر اثر تحریم‌های آمریکا علیه تهران به مخاطره بیافتد.
آماری از میزان فعالیت کاربران در تلگرام
پایگاه خبری راد: معاون قضایی دادستان کل کشور آماری از میزان فعالیت کاربران در تلگرام ارائه کرد.
 مسئولین رده بالا آتش جهنم را به مسئولین دزد نشان دهند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بانکداری به اصطلاح اسلامی ارمغانی جز ترویج ربا خواری در جامعه اسلامی نداشته است و اکثر سفره‌های مومنان را آلوده به ربا کرده است. سیستم غلط بانکداری باعث تعطیلی بسیباری از تولیدی‌ها و کارخانجات شده است.
۲.۵ میلیون سکه پیش فروش از فردا تحویل می‌شود
پایگاه خبری راد: با سررسید شدن سکه‌های پیش فروش شش ماهه از فردا، تحویل این سکه‌ها به صاحبان آن‌ها همزمان با ۱۷ مرداد آغاز خواهد شد.
"نداریم" و "موجود نیست"؛ ویترین لوازم خانگی شد!
پایگاه خبری راد: بازار لوازم خانگی طی هفته‌های گذشته تغییری نکرده و همچنان مغازه‌ها و فروشنده‌هایی در این بازار به چشم می‌خورند که ویترین‌هایشان خالی نیست اما "موجودی نداریم" و "فعلا نمی‌فروشیم" پلاکاردها و جمله‌هایی است که بیشتر به چشم و گوش مردم می‌خورد و در این میان کاسبان و کارگران بازار هر دو بیکارتر از گذشته شده‌اند.
امن‌ترین کیف پول ارزهای مجازی هم هک شد
پایگاه خبری راد: یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتالی رمزنگاری شده که توسط شرکت مک آفی عرضه شده بود، هک شد.
آمریکا در تحریم علیه ایران یک قدم به عقب برگشت
پایگاه خبری راد: پیکان تیز تحریم‌های نفتی از سوی آمریکا علیه ایران با همراهی نکردن مشتریان نفتی ایران با این کشور کند شده است و آمریکا که پیش از این از مشتریان نفت ایران خواسته بود واردات نفت را به طور کامل متوقف کنند و هیچ معافیتی در برنامه‌اش نبود، حالا در حال بررسی معافیت مشتریان نفت ایران از تحریم‌ها است.