06:39 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
عرضه پول در اقتصاد ایران درونزا است
پایگاه خبری راد: ‌یک دکترای اقتصاد گفت: عرضه پول در اقتصاد ایران درونزا است.
در سیاست‌های ارزی و پولی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم
پایگاه خبری راد: ‌ارائه دهنده دکترین آنتی مارکتینگ (ضد بازاریابی) با بیان اینکه متاسفانه ما در حوزه سیاست‌های ارزی و پولی اشتباهات زیادی مرتکب شده‌ایم، گفت: آن چیزی که می‌تواند در برابر سیاست‌های ارزی دلار ساختار یک اقتصاد را مقاوم و قوی کند، تولید در حوزه‌هایی است که دنیا طرفدار آن باشد نه فقط خام فروشی.
راهکاری برای افزایش سرعت مرورگر اینترنتی فایرفاکس
پایگاه خبری راد: از آنجا که بسیاری از کاربران از سرعت پایین و اشغال حجم زیادی از حافظه رایانه‌شان توسط مرورگر اینترنتی فایرفاکس شکایت دارند، کارشناسان دو راهکار را در این زمینه معرفی می‌کنند.
۱۰ شغل برتر رو به رشد در زمینه خوداشتغالی
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد کسانی که می‌خواهند در آینده رئیس خودشان باشند باید از تسلط کافی در زمینه اقتصاد دیجیتالی برخوردار شوند.
خرج حفاظت از مدیر فیس‌بوک چند میلیون دلار است؟
پایگاه خبری راد: شرکت فیس بوک سال گذشته ۷.۳۳ میلیون دلار را صرف محافظت از مدیرعامل خود کرده است.
"تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد!
پایگاه خبری راد: براساس ارزیابی صورت گرفته بیشترین انتقاد مصرف‌کنندگان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران مربوط به "تاخیر در تحویل خودرو" بوده است.
با ابطال دریافت آبونمان؛ تعرفه‌های تلفن ثابت تغییر می‌کند؟
پایگاه خبری راد: دریافت آبونمان تلفن‌های ثابت در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حالی ابطال شده که وضعیت سایر بخش‌های این مصوبه از جمله تعرفه‌های مکالمه با اپراتورهای ثابت و سیار مشخص نیست و از طرفی با عدم دریافت آبونمان، شرکت مخابرات ایران متحمل هزینه‌های زیادی خواهد شد و این سوال را ایجاد کرده که ممکن است در آینده تعرفه‌های تلفن ثابت تغییر کند.
تغییر سیاست‌ها و رویکردهای دولت و حاکمیت در اقتصاد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق ایران گفت: تغییر سیاست‌ها و رویکردهای دولت و حاکمیت در اقتصادنیاز است نه تغییر افراد و تیم اقتصادی دولت.
با اجرای دقیق سیاست‌های جدید ارزی بازار تا حد زیادی کنترل می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت اجرای دقیق سیاست‌های جدید ارزی دولت، امکان کنترل بازار ارز تا حد زیادی وجود خواهد داشت.
ارز مسافرتی رانت نبود/ سفر خارجی ارزان می‌شود
پایگاه خبری راد: اکبر غمخوار متذکر شد: «ارز مسافرتی» رانت نبود، رانت را آن‌هایی ایجاد کردند که با ارز ۴۲۰۰ تومانی کالا وارد می‌کردند و آن را با نرخ آزاد به مردم می‌فروختند و سود میلیاردی به‌دست می‌آوردند. بهتر است جلو چنین رانت‌هایی گرفته شود، نه ارز مسافرتی که رقم قابل توجهی نداشت و در شرایطی که معامله در صرافی‌ها ممنوع بود و نرخ ارز در بازار غیررسمی اوج گرفته بود، به صورت کمک به مردم پرداخت می‌شد.