21:20 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
روند رشد قیمت‌ها در بورس کاهشی شد
پایگاه خبری راد: روند افزایشی قیمت سهم ها امروز با کاهش مواجه شد و سرعت رشد شاخص های بازار به شدت افت کرد. شاخص بورس امروز در بالاترین تراز در طی تاریخ بازار سهام قرار دارد.
کاهش ۴۰ درصد تنش آبی در کشور با یک راهکار
پایگاه خبری راد: معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده برای گذر از تنش آبی ۸۵۰ حلقه چاه در کشور حفر شود که حفر این‌ چاه‌ها می‌تواند تا ۴۰ درصد تنش آبی در کشور را کاهش دهد.
کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ادامه یافت
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (سه‌شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲۰ هزار تومان کاهش یافت و سه میلیون و ۳۶۱ هزار تومان فروخته شد.
آخرین خبر از آغاز معاملات ارزی صرافی‌ها
پایگاه خبری راد: آن طور که از کانون صرافان خبر رسیده است، طی جلساتی که صرافی‌ها با بانک مرکزی داشته‌اند، قرار شده آیین نامه مربوط به اجرای ضوابط دستورالعمل فعالیت صرافی‌ها در قالب بسته جدید ارزی امروز نهایی و به زودی اجرایی شود.
ادیانی: نرخ قیمت برنج عادلانه تعیین شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم قائمشهر در تذکری از وزیر کشاورزی خواست که نرخ قیمت برنج به صورت عادلانه تعیین شود.
صادرات نفت عربستان به آمریکا افزایش یافت
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی بیشترین میزان نفت در ۱۵ ماه گذشته را به آمریکا ارسال می‌کند.
قابلیت‌های جدید اینستاگرام در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اینستاگرام درحال افزودن قابلیت‌های جدیدی نظیر دسترسی سریع کاربران به ایموجی است.
اثر ضربه‌گیر ارزی در بازار مسکن+ قیمت
پایگاه خبری راد: روند کاهشی نرخ دلار و سکه در کوتاه مدت منجر به تعدیل قیمت مسکن می‌شود اما فشارهای خارجی به عنوان عامل رکودزا، صنایع و فعالیت‌های جانبی بخش مسکن را تهدید می‌کند که می‌تواند به رکود تورمی این بازار منجر شود.
حمایت جدی وزارت ارتباطات از پروژه‌های فضایی/مشکلی برای تامین بودجه وجود ندارد
پایگاه خبری راد: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام حمایت جدی وزارت ارتباطات از برنامه‌ها و پروژه‌های حوزه فضایی کشور گفت: از نظر اعتباری مشکلی برای تامین بودجه مورد نیاز پروژه های فضایی وجود ندارد و در تعامل با سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی، از لحاظ برنامه ای دغدغه کمتری داریم.
رشد آمارهای اقتصادی بنادر جنوبی ادامه دارد
پایگاه خبری راد: آمارهای جدید ارائه شده از سوی سازمان بنادر نشان می دهد که در طول چهار ماهه ابتدایی امسال بنادر جنوبی کشور به رشد فعالیت‌های اقتصادی خود ادامه داده اند.