03:26 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
محیط‌بان راوری توسط شکارچی غیرمجاز به شهادت رسید
پایگاه خبری راد: فرماندار راور گفت: محیط‌بان اداره محیط زیست شهرستان راور به ضرب گلوله شکارچی غیرمجاز به شهادت رسید.
اجرای قانون حمایت از تجارت شرکت‌های اروپایی با ایران از امروز
پایگاه خبری راد: تدابیر اتحادیه اروپا برای حمایت از شرکت‌هایی اروپایی که ممکن است از اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران متاثر شوند، از امروز سه‌شنبه همزمان با اجرای محدودیت‌های واشنگتن به اجرا درخواهد آمد.
اعلام آمادگی «کنترل بانک» اتریش برای تضمین مراودات تجاری با ایران
پایگاه خبری راد: نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی سفر فعالان بخش خصوصی به اتریش، با والتر روک رئیس اتاق اقتصاد وین دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس اتاق اقتصاد وین از آمادگی کنترل بانک اتریش برای تضمین مراودات تجاری دو طرف خبر داد.
حمایت از ایده‌هاوطرح‌های فناورانه حوزه تجدیدپذیر/هدف‌گذاری برای دستیابی به بازار داخلی‌وخارجی
پایگاه خبری راد: معاون انرژی‌های تجدیدپذیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه تجدیدپذیر نشان می‌دهد دنیا با شتاب در حال حرکت در مسیر توسعه این بخش است، بنابراین برای توسعه سریع کشور در این حوزه ستاد از ایده‌ها و طرح‌های فناورانه محققان کشور حمایت می‌کند.
ظریف برنامه‌های مقابله با تحریم‌های آمریکا را تشریح کرد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: آقای ظریف در این جلسه با تشریح برنامه‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا بر ضرورت تقویت انسجام داخلی و دیپلماسی اقتصادی تاکید کرد.
گزارشی از بازار ارز در آستانه باز شدن صرافی‌ها
پایگاه خبری راد: با اعلام سیاست جدید ارزی و آسوده شدن خیال معامله‌گران ارز که در مدت اخیر حضورشان در بازار جرم بوده و قاچاقچی محسوب می‌شدند، حضور آنان در بازار ارز امروز پررنگ‌تر از قبل بود؛ هر چند که معاملات چندانی شکل نگرفت و قیمت‌ها کاهشی بود.
سکه ۱۵۹هزار تومان ارزان‌تر شد
پایگاه خبری راد: به گفته عضو هیات مدیر اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه و طلا امروز روند نزولی داشته و این در حالی است که قیمت جهانی طلا تغییری نکرده است.
شانس دستیابی به توافق اقتصادی با اتحادیه اروپا کم است
پایگاه خبری راد: وزیر تجارت خارجی انگلیس گفت احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق خاصی در زمینه اقتصادی بیشتر از حصول توافق است.
کاربران تکنولوژی بزرگترین قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین
پایگاه خبری راد: اپل با انتشار گزارشی رسمی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده آمریکا (SEC)درباره تبعات منفی ناشی از جنگ تجاری میان آمریکا و چین هشدار داد و ابراز نگرانی کرد.
کم‌فروش‌ترین محصول اپل شناسایی شد
پایگاه خبری راد: تازه ترین آمارها حاکی است که لپ‌تاپ‌های مک بوک اپل به کمترین میزان فروش خود در هشت سال اخیر رسیده‌اند.