19:14 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
پیش‌بینی افت شدید تقاضا در بازار
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: باتوجه به اینکه اولین واکنش مردم در شرایط افزایش قیمت‌ها، افزایش شدید تقاضا و خالی کردن بازار است و این تقاضا مصنوعی است، پیش‌بینی می‌شود بازار با یک افزایش و کاهش شدید تقاضا روبرو شود.
مجازی بازی کنید و پول واقعی بگیرید!
پایگاه خبری راد: ارزهای مجازی با استفاده از فناوری بلاک‌چین به حوزه‌های مختلفی وارد شده‌اند، یکی از این حوزه‌ها صنعت گیم است که می‌تواند موجب شود علاوه بر توسعه‌دهندگان، گیمرها هم نقش مهمی در پیشرفت و تحولات این صنعت ایفا کنند.
توضیحاتی درباره جشنواره‌ عکس معدن
پایگاه خبری راد: دبیر دومین جشنواره‌ی ملی عکس معدن خبر داد که این رویداد نیمه دوم آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
سوئیس هم به روابط اقتصادی‌اش با ایران ادامه می‌دهد
پایگاه خبری راد: وزارت امور اقتصادی سوئیس اعلام کرد شرایط نسبت به قبل تغییری نکرده است و به شرکت های سوئیسی دارای روابط تجاری و اقتصادی با ایران، مشاوره‌های لازم داده خواهد شد.
بانک مرکزی از همان ابتدا هم به اقتصاددان نیاز داشت نه حسابدار!
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه با بیان اینکه رئیس کل جدید بانک مرکزی کارش را بلد است از بسته جدید ارزی ارائه شده توسط او استقبال کرد.
هجوم ویروس تراشه‌ساز اپل را فلج کرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فعالیت‌های شرکت تایوانی تولیدکننده تراشه TSMC، تحت تاثیر حمله ویروسی به سیستم‌هایش به شدت مختل شده و بدین ترتیب تامین تراشه‌های مورد نیاز اپل نیز به تعویق خواهد افتاد.
از اول با ادغام تعاون مخالف بودیم
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق تعاون ایران، ادغام وزارت تعاون را غیرکارشناسی دانست و گفت: تفکیک وزارت کار موجب تحمیل هزینه‌هایی از جیب مردم به کشور می‌شد.
درخواست آمریکا از WTO برای تحریم اندونزی
پایگاه خبری راد: آمریکا به دنبال پیروزی در اختلاف تجاری با اندونزی، از سازمان تجارت جهانی (WTO) درخواست کرد اجازه دهد علیه این کشور ۳۵۰ میلیون دلار تحریم سالانه وضع کند.
متخلفان بازار ارز شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده‌اند/کشف انبارهای محتکران
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا گفت: اولویت ناجا بومی‌سازی نیازها و استفاده از تمام توان داخل است.
کاهش واردات LNG چین از آمریکا با ادامه جنگ تجاری
پایگاه خبری راد: کاربران نهایی و تامین کنندگان چینی متعدد پیش بینی کردند تعرفه ۲۵ درصدی که دولت این کشور برای واردات LNG آمریکا پیشنهاد کرده است، احتمالا مانع خرید محموله‌های تکی آمریکایی در آینده نزدیک خواهد شد.