19:59 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
اندروید ۹ برای گوشی‌های گوگل عرضه شد
پایگاه خبری راد: گوگل امروز جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (اندروید ۹) را تحت عنوان Android Pie برای کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل عرضه کرد.
صرافی‌ها منتظر دستور بازگشایی
پایگاه خبری راد: با اجرایی شدن بسته جدید ارزی قرار بر این بود تا صرافی‌ها بار دیگر از امروز به روال گذشته باز شده و فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند اما فعلا با توجه به اینکه دستورالعمل اجرایی هنوز به آن‌ها ابلاغ و اعلام نشده است، روال عادی را از سر نگرفته‌اند.
بحران آب برای پایتخت‌نشینان تمام شد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضرمشکل خاصی در تهران برای تامین منابع آب وجود ندارد و باید گفت که دیگر بحران آب در پیک امسال را پشت سر گذاشته ایم.
عرضه انحصاری آیفون دو سیم‌کارته فقط برای چین
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که آیفون دو سیم‌کارته تنها مخصوص بازار چین معرفی و عرضه خواهد شد.
همتی: بازار ارز و سکه را به ثبات می‌رسانیم
پایگاه خبری راد: رئیس کل بانک مرکزی با ابراز امیدواری نسبت به حمایت مسئولان و مردم برای تثبیت بازار ارز و سکه اصلاح سیستم بانکی را مهمترین رسالت خود در بانک مرکزی دانست.
دلار ۴۲۰۰ تومانی برگشت
پایگاه خبری راد: با اجرایی شدن بسته جدید ارزی، دلار رسمی که تا ۴۴۰۰ تومان پیش رفته بود، بار دیگر با کاهش بیش از ۲۰۰ تومانی امروز به ۴۲۰۰ تومان برگشت.
امکان مدیریت چالش‌های محیط زیست و اشتغال با داده‌های ماهواره‌ای
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فضایی گفت: امروز این امکان وجود دارد که مهمترین چالش‌های کشور در حوزه‌های محیط زیست، منابع آب، گرد و غبار، مدیریت بلایا و اشتغال را با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای مدیریت کرد و در جهت رفع آن نقش‌آفرینی کنیم.
مشتریان بزرگ نفت ایران به حرف آمریکا گوش نمی‌کنند
پایگاه خبری راد: درحالی که آمریکا اعلام کرده اقدامات خود علیه صادرات نفت ایران را تا سه ماه دیگر به اجرا می‌گذارد بررسی‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که خرید مشتریان نفتی بزرگ تهران همچنان ادامه دارد.
بانک‌ها درگیر رکود صنعت ساختمان شدند
پایگاه خبری راد: رئیس کارگروه تخصصی اقتصاد کلان اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران با اشاره به این‌که بانک های کشور نیز درگیر رکود صنعت ساختمان شدند، گفت: در چند سال اخیر مرکز سرمایه‌گذاری توسط بانک ها به سمت بازار مسکن چرخید و با ایجاد رکود، سرمایه گذاری آنها بازگشتی نداشت.
مرغ‌ها گرمازده شده‌اند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مواد پروتئینی گوشتی شهرستان نور گفت: گرمازدگی و مشکلات تهیه دارو از علل افزایش قیمت مرغ است.