09:17 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
۲۳ نماینده متقاضی استیضاح وزیر کار امضایشان را پس گرفتند
پایگاه خبری راد: یکی از متقاضیان استیضاح وزیر کار گفت که ۲۳ نماینده متقاضی تاکنون امضای خود را پس گرفته‌اند.
عرضه ارز پتروشیمی‌ها در بازار با نرخ ۸۰۸۰ تومان
پایگاه خبری راد: بر اساس بسته جدید ارزی که در یکشنبه شب توسط مدیرکل بانک مرکزی رونمایی و اجرای آن از صبح امروز آغاز شد، شرکت‌های پتروشیمی موظف شدند ارز خود را در بازار ثانویه عرضه کنند که این فرایند از صبح امروز آغاز شده است.
دستورالعمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی‌های مجاز ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: دستورالعمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی‌های مجاز به شرکت‌های صرافی دارای مجوز معتبر فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.
پوند انگلیس بر مدار نزولی
پایگاه خبری راد: با افزایش عدم قطعیت نسبت به بریگزیت و جنگ تجاری بین چین و آمریکا، پوند انگلیس در ضعیف ترین سطح خود در ۱۱ ماه اخیر قرار گرفته است.
تسویه حساب بیمه ایران با وزارت بهداشت
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران گفت که بیمه ایران همه بدهی خود به وزارت بهداشت را پرداخت کرد.
اتاقی‌ها از معاملات بازار ثانویه چه می‌گویند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اجرایی شدن بسته ارزی جدید از روز سه‌شنبه و اینکه مبادلات ارزی به جز کالاهای اساسی در بازار ثانویه و به صورت نرخ توافقی بین صادرکننده و واردکننده انجام می‌شود، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: هنوز خرید و فروش چندانی در بازار ثانویه انجام نشده که قیمت مشخص باشد اما قیمت توافقی حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.
دلار در بازار ثانویه ۸۹۵۰ تومان قیمت خورد
پایگاه خبری راد: روز سه شنبه با اجرایی شدن بسته جدید ارزی دولت معاملات در سامانه نیما و بازار ثانویه با نرخ ۸۹۵۰ تومان برای دلار انجام شد.
سوسیس و کالباس با این برند را نخرید
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اینکه فرآورده‌های گوشتی "دهکده پروتئین غیراستاندارد است"، اعلام کرد از مردم درخواست می کنیم که محصولات تولید شده با این نام و نشان را خریداری نکنند.
دیگر یزد برای انتقال آب تهدید نمی‌شود
پایگاه خبری راد: استاندار یزد با اشاره به دغدغه‌های جدی خود برای تأمین آب مورد نیاز استان گفت: خوشبختانه به دنبال پیگیری های مکرر، تمام موانع و مشکلات حقوقی انتقال آب به یزد رفع شده و دیگر هیچ وقت یزد را تهدید نمی‌کند.
بررسی چالش‌های صنعت خودرویی کشور در مجلس
پایگاه خبری راد: نشست چالش‌های صنعت خودرویی کشور و موانع خصوصی سازی این صنعت با حضور رییس کمیسیون ویژه اصل ۴۴، دبیر انجمن صنعت خودروسازی کشور، مدیرعامل اسبق سایپا و رییس اسبق انجمن قطعه سازی کشور در محل کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بررسی شد.