10:08 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی عربستان سعودی

عربستان پالایشگاه نفت ۱۰ میلیارد دلاری در پاکستان می‌سازد
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کشورش قصد دارد یک پالایشگاه نفت ۱۰ میلیارد دلاری در شهر بندری گوادار پاکستان احداث کند.
به موفقیت پیمان اوپک و غیراوپک اطمینان داریم
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار کرد وی مطمئن است توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک، توازن را در بازار نفت برقرار خواهد کرد، مگراین که اتفاق غیرمترقبه‌ای روی دهد.
پیش‌بینی جدید عربستان از آینده بازار نفت
پایگاه خبری راد: خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد انتظار دارد ذخایر نفت تا پایان سه ماهه اول سال آینده میلادی کاهش پیدا کند اما بازار تحت تاثیر عوامل ژئوپلیتیکی و اقتصاد کلان و سفته‌بازی قرار دارد.
اختیارات اوپک!
پایگاه خبری راد: گروه تولیدکننده نفت اوپک با احساس نیاز برای آوردن یک غریبه به منظور دستیابی به توافق در خصوص تولید، به شدت ضعیف عمل کرده است.
پیش‌بینی تقاضای کمتر برای نفت اوپک
پایگاه خبری راد: طبق اطلاعات منابع ثانویه اوپک، تولید این گروه در نوامبر حدود ۱۱ هزار بشکه در روز کاهش یافت و به ۳۲.۹۶۵ میلیون بشکه در روز رسید.
کاهش حتی یک بشکه نفت خط قرمز ایران است
پایگاه خبری راد: ایران در آخرین دیدار رسمی اوپک حاضر نشد تولید نفت خود را کاهش دهد و اعلام کرد، این اقدام خط قرمز ایران است.
مذاکرات اوپک درباره کاهش تولید نفت به بن‌بست خورد
پایگاه خبری راد: دیدار رسمی وزیران نفت اوپک درباره توافق کاهش تولید نفت روز پنج‌شنبه در مقر این سازمان در وین بی‌نتیجه به پایان رسید و این گروه کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست خود را لغو کرد.
 اما و اگرهایی درباره کاهش تولید نفت
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کاهش یک میلیون بشکه در روز تولید اوپک و غیراوپک مناسب خواهد بود با این حال این گروه سرگرم بررسی پیشنهادها از ۵۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون بشکه در روز است.
 پیش‌بینی بازار نفت از نتیجه نشست اوپک
پایگاه خبری راد: در حالی که به نظر می‌رسد تولیدکنندگان اوپک برای کاهش تولید نفت تفاهم نظر دارند اما همچنان ابهاماتی در خصوص نتیجه دیدار آنها وجود دارد.
 سفر وزیر انرژی آمریکا به عربستان و قطر
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد بزودی به قطر و عربستان سعودی سفر خواهد کرد که احتمالا پس از دیدار هفته جاری اوپک خواهد بود.
دشوارترین آزمون وزیر انرژی عربستان سعودی زمانی!
پایگاه خبری راد: زمانی که وزیران اوپک در نشست هفته جاری خود اعلام کنند چه میزان نفت در ماه‌های آینده تولید می‌کنند با یک بازار بدبین که در جست و جوی جهت مشخص است طرف خواهند بود.
 وزیران انرژی عربستان و روسیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ دیدار کردند
پایگاه خبری راد: الکساندر نواک - وزیر انرژی روسیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ با خالد الفالح - همتای سعودی خود دیدار کرد.
درخواست عربستان سعودی از روسیه برای کاهش دوباره تولید نفت!
پایگاه خبری راد: با سقوط چشمگیر قیمت‌ها، اتحاد نفتی عربستان و روسیه که قدرتمندترین شراکت در بازار جهانی نفت است، با دشوارترین آزمون خود تاکنون روبرو خواهد شد.
عربستان تولید نفت را به تنهایی کاهش نخواهد داد
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی در آستانه دیدار رسمی اوپک اعلام کرد کشورش به تنهایی تولید نفت را کاهش نخواهد داد.
کاهش 12 درصدی قیمت نفت!
پایگاه خبری راد: بعد از گذشت ۹ روز از زمانی که وزیر انرژی عربستان سعودی در ابوظبی اعلام کرد اوپک و متحدانش در نظر دارند تولیدشان را در سال ۲۰۱۹ کاهش دهند، قیمت‌های نفت حدود ۱۲ درصد کاهش پیدا کردند.