00:42 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

گوشی‌های لوکس ۵ درصد نیاز بازار است/امکان جلوگیری از واردات موبایل ۳۰۰ یورویی با همتا
نماد برتر- به گفته کارشناسان کل صنعت لوازم خانگی کشور، سالانه یک میلیارد یورو ارز می‌خواهد و ۲۵ درصد این ارز برای گوشی‌های لوکس که از نظر تعدادی فقط ۵ درصد نیاز بازار است، اختصاص یافته، در چنین شرایطی این بستر در سامانه همتا وجود دارد که از فعال‌سازی گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو که از طریق مسافری یا تجاری وارد می‌شوند، جلوگیری شود.
شایعه مخالفت مجلس با عرضه خودرودر بورس کالا صحت ندارد / بررسی مجدد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، شایعه مخالفت با عرضه خودرودر بورس کالا را تکذیب کرد و گفت: این طرح برای اعمال اصلاحاتی به کمیته صنعت بازگشت و چند روز آینده بررسی خواهد شد.
شریعتی: طرح تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نیست
نماد برتر- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی‌رغم القاء دولت طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نبوده بلکه روند عادلانه‌ای در توزیع کالاهای اساسی برقرار خواهد کرد.
هشدار دوباره به وزیر راه برای گرانی بلیت هواپیما + نمودار افزایش نرخ
نماد برتر- جلسه مشترک فراکسیون اقتصاد سفر و زیارت با رییس هیات‌مدیره و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی درحالی برگزار شد که افزایش ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصدی نرخ سفرهای هوایی تایید شد. نمایندگان مجلس حاضر در این جلسه نیز نسبت به کنترل نشدن این گرانی برای دومین‌بار به وزیر راه هشدار دادند.
مخالفت سه نماینده مجلس با افزایش تعرفه خدمات بانکی با کنایه به ربیعی
نماد برتر- سه نماینده مجلس در مخالفت با افزایش تعرفه خدمات بانکی به مواضع چند روز پیش سخنگوی دولت کنایه زدند .
عرضه خودرو در بورس کالا منتفی شد / طرح‌های جایگزین
نماد برتر- طرح تحول صنعت و بازار خودرو در مجلس قرار بود با محوریت عرضه خودروهای داخلی در بورس کالا به رای گذاشته شود اما طبق شنیده ها، کمیسیون صنایع با این بند مخالفت کرده است.
سه کشور مهم اوپک با تمدید کاهش تولید نفت در سال آینده مخالفت کردند
نماد برتر- سه عضو مهم اوپک پلاس شامل عراق، امارات و کویت با تمدید کاهش تولید نفت در سال آینده میلادی مخالفت کردند.
بانک مرکزی و دو بانک بزرگ دولتی و بورسی در پرونده پولشویی محکوم شدند
نماد برتر- دادستان جرائم مالی و پولشویی بحرین از صدور احکام پرونده بانک المستقبل خبر داد که در آن بانک مرکزی ایران و دو بانک بزرگ دولتی و بورسی در این پرونده هدف احکام صادره قرار گرفته‌اند.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
نوبخت: کارانه کادر درمان تا دو روز آینده پرداخت می‌شود
نماد برتر- به منظور شناسایی و معرفی بهترین نوع هدهای چاپگر دیجیتال در صنعت، محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر روشی را برای ارزیابی فنی این هدها ارائه کردند.
مخالفت با تغییر قیمت‌گذاری خودرو / ضرر ۱۰ هزار میلیاردی یک شرکت در نیمه اول
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس ضمن مخالفت با خروج قیمت‌گذاری خودرو از شورای رقابت و ضرر ۱۰ هزار میلیاردی یک شرکت در نیمه اول سال ، مزایای عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد .
رد لایحه حمایت از مالکیت صنعتی در کمیسیون صنایع
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از رد لایحه حمایت از مالکیت صنعتی در این کمیسیون خبر داد.
مخالفت نماینده مجلس با ورود منابع بانک‌ها و موسسات دولتی به بورس
نماد برتر- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن اعلام مخالفت با ورود منابع بانک‌ها و موسسات دولتی به بورس، گفت: ورود این نهاد ها به هر حوزه ای موجب افزایش قیمت در آن بازار می‌شود.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی را قرائت کرد.