02:10 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش اوراق

سرمایه‌گذارانِ صبور در بلندمدت پاداش کسب می‌کنند
نماد برتر- علی خسرو شاهی معتقد است، بازار در شرایط کنونی، فرصت مطلوبی برای خرید بوده و سهامداران باید با صبوری منتظر باشند تا پاداش تحمل خود را به نحو مطلوبی در بلند مدت ببینند.
۵ ثبت سفارش اوراق بدهی برای فروش دو هزار میلیارد تومان
نماد برتر-بانک مرکزی از ثبت ۵ سفارش فروش اوراق بدهی به ارزش دو هزار میلیارد تومان طی معاملات دیروز خبر داد.
گزارش معاملات مربوط به عملیات بازار باز
نماد برتر- بانک مرکزی در مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی, پنج سفارش فروش اوراق بدهی دولتی از طرف دو بانک‌ دریافت کرد.
قرارداد توافق بازخرید برای اولین بار در بانک های ایران اجرا شد
نماد برتر- بانک مرکزی از انجام عملیات قرارداد توافق بازخرید (ریپو) با هدف توسعه عملیات بازار باز و هدایت نرخ سود بازار بین بانکی با ساز و کار بازار برای اولین بار در ایران خبر داد.
روش کار صندوق های اختصاصی بازارگردانی
نماد برتر- سرپرست اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری روند فعالیت صندوق های بازارگردانی اختصاصی را تشریح کرد.
ریشه بی ثباتی های اقتصاد ایران را کجا باید جستجو کرد
نماد برتر- سیاست‌گذار در نیمه دوم سال چه کاری باید انجام دهد تا از موج شوک تورمی برحذر باشد. از دید اقتصاددانان ریشه بی ثباتی های اخیر را در چه چیزی میتوان دید.
نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
شیوه های متنوع سرمایه گذاری غیر مستقیم در کارگزاری مفید
نماد برتر- بزرگترین کارگزاری آنلاین دارای ۸ صندوق سرمایه گذاری است که هر کدام مسیرهای متنوعی برای شیوه غیرمستقیم داشته و بر اساس یک نوع نگاه طراحی و اداره می‌شوند.
سود «وصنعت» 230 درصد رشد کرد
نماد برتر- سال مالی 99 «وصنعت» مرداد ماه به پایان رسید و سود مناسبی را به ثبت رساند.
سنیگال مثبت وزیر به بورس : عرضه بزرگترین پالایشگاه + سهام سه بانک در دارا سوم
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به حمایت دولت از بورس از طریق بازارگردانی، انتشار اوراق اختیار فروش تبعی و خرید سهام خزانه از عرضه اولیه بزرگترین پالایشگاه و پذیره نویسی سهام سه بانک در دارا سوم خبر داد.
کارنامه قبول کارگزاری‌ها در شهریور ماه
نماد برتر- بررسی فعالیت ۱۰۹ شرکت کارگزاری فعال در بازار سرمایه طی دوره یک ماهه شهریور ماه ۹۹، نشان دهنده کسب درآمد بیش از ۴۶۳ هزار میلیارد تومانی این نهادهای مالی از خرید و فروش سهام، اوراق مشتقه و اوراق بدهی است؛ البته در این آمار میزان خرید و فروش در بازار صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس نیز توسط این صندوق‌ها درنظر گرفته شده است.
کدام عوامل قیمت ها را ریزشی می کنند؟
درحالی هر سه بازار ارز، سکه و سهام با ریزش مواجه شدند که به دلیل تغییر رفتار بازیگران معلوم نیست جرکت بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۲۳ درصدی و بازداشتی پتروشیمی حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۲۳ درصدی پتروشیمی اصفهان جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
تصمیمی که بازیگران بازار در پرتفوی خود می‌گیرند
نماد برتر-درحالی که هیجانات بازار از روز پایانی و دیروز تاحد زیادی کاهش یافته که برخی احتمال تداوم روند صعودی را با بررسی چند عامل محتمل می‌دانند.
شش ماهه دوم زمانی برای کسب سود
نماد برتر- شرایط این روزهای بازار تجربه مفیدی برای سهام داران و تازه واردان به بازار سرمایه است تا به این نتیجه برسند که قیمت ها در بازار سرمایه هر روز مثبت نیست و نیاز به تحلیل دارد و کاری کاملا حرفه ای است.