02:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

آغاز کوچ پاییزه عشایر تهران/ برخورد با متخلفانی که در مسیر کوچ مانع ایجاد می کنند
پایگاه خبری راد: کوچ پاییزه عشایر استان از مناطق ییلاقی (سردسیر) به سمت مناطق قشلاقی (گرمسیر) از ۱۵ شهریورماه جاری آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.
زبانه‌هایی که در هور آرام نمی‌گیرد...
پایگاه خبری راد: بیش از دو ماه است که هورالعظیم یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران در بخش عراقی‌اش می‌سوزد و دودش به چشم ایرانی‌ها می‌رود و نتیجه آن شده که همسایگان ایرانی‌اش حالا باید علاوه بر تحمل ریزگردهای حاصل از خشک شدن بخشی از هور به علت کم آبی ناشی از سوءمدیریت‌های صورت گرفته و تغییر اقلیم دودزده بشوند و کارشان به علت بروز مشکلات تنفسی به مراکز درمانی بکشد.
سند چشم انداز شغلی داروسازان، تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره انجمن داروسازانایران گفت: به منظور اینکه کشور از مواهب داروسازی در همه ابعاد صنعت و خدمات بهره‌مند شود، نیازمند سند جامع اشتغال داروسازان با چشم انداز بلند مدت هستیم.
۴۶ پروژه آب و برق آماده واگذاری به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: وزارت نیرو در اجرای تبصره ۱۹ قانون بودجه سال جاری، ۴۶ پروژه بزرگ آب و برق کشور به ارزش ۲۴۳ هزار میلیارد ریال را در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نیرو، برای مشارکت بخش خصوصی معرفی کرد.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.
در صادرات به مشکل برنمی‌خوریم/ درآمد صادرات را وصول کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل پتروشیمی پردیس می‌گوید با توجه به اینکه ایران بیش از شش درصد اوره صادراتی جهان را تامین می‌کند، احتمالا در صادرات این محصول مشکلی وجود نخواهد داشت. او همچنین می‌گوید در وصول مبالغ حاصل از صادرات اوره به هند و چین تا کنون به مشکل نخورده‌اند و احتمالا از این به بعد هم نخواهند خورد.
تکمیل خطوط ریلی میان شهرستان‌های استان تهران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به تکمیل خطوط ریلی میان شهرستان‌های استان با شهر تهران گفت: با تکمیل این خطوط شبکه ریلی رینگی در سطح استان تهران ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش موثری در کاهش معضلات ترافیکی استان تهران به ویژه شهر تهران داشته باشد.
انتقاد نماینده بوشهر از عدم اجرایی شدن پروژه‌های آبی در استان
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو به وضعیت پروژه آب شیرین‌کن رها شده در استان به دلیل نوسانات ارزی رسیدگی کند تا مردم در سال آینده با مشکل مواجه نباشد.
35 بنای واجد ارزش در پهنه فرهنگی رودکی شناسایی شد
پایگاه خبری راد: در راستای اجرای طرح توسعه پهنه فرهنگی رودکی که در محدوده منطقه 11 آغاز شده؛ تاکنون 35 بنای واجد ارزش تاریخی و فرهنگی شناسایی شده است.
افزایش ۴ درصدی مستاجرها طی پنج سال
پایگاه خبری راد: آمار مستاجرها از ۲۶.۶ درصد در سال ۱۳۹۰ به ۳۰.۷ درصد در سال ۱۳۹۵ افزایش یافته است.
دعوت به همکاری خیرین در ساخت خانه‌های بهداشت و تجهیز بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان
پایگاه خبری راد: دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به محرومیت‌های استان سیستان و بلوچستان، گفت: خیرین می‌توانند ما را در زمینه‌هایی چون ساخت مرکز بهداشت، تجهیز بیمارستان و دستگاه‌های دیالیز، راه‌اندازی خانه‌های بهداشت و مرکز جامع سلامت در این استان یاری کنند.
بارش باران و مه گرفتگی در برخی محورهای کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور گفت: در برخی از محورهای کشور بارش باران و همینطور مه گرفتگی مشاهده می‌شود.
اجاره خانه با سکه طلا؟
پایگاه خبری راد: اجاره‌بهای سکه‌ای پدیده تازه بازار مسکن در تهران است که مستاجران را با چالشی تازه روبه‌رو کرده است.
محدودیت تردد در جاده‌های شمالی
پایگاه خبری راد: وزارت راه وشهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ۱۷ مرداد تا شنبه ۲۰ مرداد را اعلام کرد.
مقصر احتمالی می‌تواند در جایگاه قاضی بنشیند؟
پایگاه خبری راد: چندماه پس از آغاز فرآیند بررسی علل سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و پس از آنکه کمیته بررسی این حادثه اعلام کرد که گزارش خود را نهایی کرده، حالا اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده است که تمام فرآیند بررسی کار را زیر سوال برده و سرنوشت تایید نهایی این گزارش را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.