21:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

وعده های بورسی قالیباف و برنامه ریزی سال پایانی دولت / آشنایی ۳۰ ساله
نماد برتر- رئیس مجلس با اشاره به آشنایی ۳۰ ساله با بازارسهام، تاکید بر استقلال بورس و برنامه ریزی برای سال پایانی دولت ، وعده داد بازارسرمایه در برنامه هفتم توسعه لحاظ و خواسته های فعالان پیگیری شود.
شهرداری اوراق مشارکت ۴ هزار میلیاردی منتشر می کند/ سهم ۵۰‌ درصدی دولت
نماد برتر- شورای شهر تهران با انتشار اوراق مشارکت ۴ هزار میلیارد تومانی برای توسعه حمل و نقل عمومی و با سهم ۵۰‌ درصدی دولت در پرداخت اصل و سود بازپرداخت موافقت کرد.
ادامه روند کاهشی دلار جهانی
نماد برتر-شاخص دلار مجددا عقب نشست.
مشاهدات رئیس فراکسیون محیط زیست از انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی
نماد برتر- رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به بازدیدش از یکی از انبارهای تهران گفت: انبارهای پر از دارو، موادغذایی، تجهیزات پزشکی و بسیاری از کالاهای ضروری به خاطر بی‌دقتی و ناهماهنگی‌هایی که به سادگی قابل حل هستند، بلا استفاده مانده و بخش عمده کالاها از بین رفته است.
همراه اول و فروشگاه‌ رفاه تفاهم نامه امضا کردند
نماد برتر- شرکت همراه اول به منظور هوشمندسازی و پیاده‌سازی نظام توزیع مبتنی بر اینترنت اشیاء با فروشگاه‌های زنجیره‌ ای رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
۱۸۶۱ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند
نماد برتر- معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با بیان اینکه محوریت بازرسی‌های سلامت محور و ضمانت اجرایی اعمال محدودیت‌ها بر عهده وزارت بهداشت است و اتاق اصناف ایران در اجرای گشت‌های بازرسی با آن‌ها همکاری می‌کنند، اعلام کرد که در نیمه اول امسال ۹۷۹ هزار و ۳۰۲ بازرسی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی این معاونت انجام و ۱۸۶۱ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.
سرای نوآوری خدمات شهری راه اندازی می‌شود
نماد برتر-یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری درصدد است تا با همکاری شهرداری سرای نوآوری با محوریت خدمات شهری راه اندازی کند.
شمارش معکوس برای متقاضیان بدحساب مسکن ملی
نماد برتر- پس از آنکه وزارت راه و شهرسازی برای مرتبه سوم مهلت واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را تمدید و این زمان را ۳۰ مهرماه اعلام کرد، تعداد کسانی که افتتاح حساب انجام دادند ۱.۷ برابر شد؛ مسئولان وزارتخانه هشدار داده اند که در صورت عدم واریز وجه، متقاضیان اولیه به لیست جایگزین منتقل می شوند.
ایران خودرو دیزل ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس به شهرداری می فروشد
نماد برتر- ایران خودرو دیزل از قرارداد فروش ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس با شهرداری تهران به مبلغ ۴۷۹.۹ میلیارد تومان خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
پیش‌بینی جلب ۶ میلیارد دلار سرمایه خارجی تا پایان سال
نماد برتر- پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، میزان جلب سرمایه‌های خارجی به ۶ میلیارد دلار برسد.
دانلود ویدیوهای 4K با اینترنت 5G
نماد برتر- به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، سرعت دغدغه اصلی کاربران است و سرعت اینترنت 5G هزار برابر بیشتر از سرعت اینترنت 4G است و با بهره‌گیری از آن می‌توان ویدئوهای 4K با سرعت بالا و پهنای باند ۱۰۰ گیگابیت مشاهده کرد.
اولین مناظره ترامپ و بایدن برگزار شد / پیروزی بایدن با رای ۴۸ درصدی
نماد برتر- اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن با مسائلی چون اقتصاد آمریکا و جهان، کرونا و نتیجه انتخابات برگزار شد که نظر ۴۸ درصدی مردم به پیروزی بایدن همراه بود.
نحوه فروش متری مسکن در بورس کالا / درخواست فروش اموال چند نهاد معروف
نماد برتر- مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالا با اعلام نحوه فروش متری مسکن و برنامه یک شرکت بورسی برای این روریداد از درخواست فروش اموال مازاد بانک ها و چند نهاد معروف خبر داد.
سهم ۵۴ درصدی "تملت" در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی
نماد برتر-کارنامه تامین سرمایه بانک ملت در نیمه نخست سال با ثبت تامین مالی ۹.۷ هزار میلیارد تومانی همراه شد که ۵۴ درصد از کل تامین مالی صورت گرفته در بازار سرمایه را در بر می گیرد.
شهری در ژاپن استفاده از تلفن حین پیاده‌روی را ممنوع کرد
نماد برتر- وقتی مسافران قطار در ایستگاه شهر "یاماتو" در فاصله ۳۰ کیلومتری توکیو از قطار پیاده می‌شوند، متوجه اعلان‌هایی می شوند که در بیرون ساختمان ایستگاه به چشم می‌خورد و این اعلان‌ها تنها نشانه مشهود از سیاستی است که توجه جهانیان را به خود جلب کرده و آن، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در حین راه رفتن است.