10:45 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سوییس

قیمت دلار در پایین‌ترین سطح خود دو ماهه اخیر قرار دارد!
پایگاه خبری راد: با مساعدتر شدن روند مذاکرات بین آمریکا و چین، ارزش دلار در بازارهای جهانی تضعیف شد.
دلار عقب‌نشینی کرد
پایگاه خبری راد: با افزایش انتظارات نسبت به توقف روند افزایش نرخ بهره در آمریکا، دلار تضعیف شد.
نرخ دلار مجددا کاهشی شد
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بازارهای ارزی جهان، ارزش ین و فرانک در برابر دلار تقویت شد.
اوپک باید تولید خود را افزایش دهد
پایگاه خبری راد: سرویس پست الکترونیکی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که بالغ بر ۱.۵ میلیارد کاربر فعال از این پلت‌فرم بهره می‌برند و استفاده می‌کنند.
کالبد شکافی وضعیت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور
پایگاه خبری راد: در پی وخیم‌تر شدن وضعیت بازار خودرویی کشور خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با دعوت از ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، مهدی مطلب‌زاده عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران و داوود میرخانی رشتی مشاور انجمن خودروسازان ایران به بررسی دلایل نابسامانی‌های به وجود آمده و ابعاد دامنه‌دار آن در قالب یک میزگرد پرداخت.
صعود دلار
پایگاه خبری راد: به‌دنبال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، دلار در مبادلات روز جمعه در برابر اکثر همتایان خود صعودی شد.
گرفتاری انرژی در خط آتش جنگ تجاری ترامپ
پایگاه خبری راد: با شدت گرفتن جنگ تجاری دونالد ترامپ با چین، صنعت صادرات گاز طبیعی آمریکا در معرض تهدید قرار گرفته است.
ارزانی کم‌سابقه پلاتین در پی شوک‌ ارزی
پایگاه خبری راد: قیمت پلاتین در پی ریزش ارزش لیر ترکیه که در بازارها منعکس شد و افت ارزش ارز آفریقای جنوبی - بزرگترین تولیدکننده پلاتین جهان - را به دنبال داشت، به پایین‌ترین حد در ۱۰ سال اخیر سقوط کرد.
قیمت دلار در بالاترین سطح ۱۳ ماه اخیر قرار گرفت
پایگاه خبری راد:دلار در مبادلات امروز بار دیگر کانال شکنی کرد و تقاضای بالا برای آن به ویژه در بازارهای نوظهور آن را به بالاترین سطح ۱۳ ماه اخیر رساند.
ارزانی طلا رکورد زد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا پس از اینکه سقوط به پایین مرز ۱۲۰۰ دلار تقاضا برای خرید ارزان را تقویت کرد، در معاملات روز سه شنبه از پایینترین قیمت خود در ۱۸ ماه گذشته بهبود یافت.
مشتریان بزرگ نفت ایران به حرف آمریکا گوش نمی‌کنند
پایگاه خبری راد: درحالی که آمریکا اعلام کرده اقدامات خود علیه صادرات نفت ایران را تا سه ماه دیگر به اجرا می‌گذارد بررسی‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که خرید مشتریان نفتی بزرگ تهران همچنان ادامه دارد.
لایحه جدید دولت برای بازار اجاره مسکن/ معافیت مالیاتی برای خانه‌های کوچک
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از تدوین لایحه‌ای در زمینه‌ی اجاره بهای مسکن و طرح پیشنهاد معافیت مالیاتی برای خانه‌های کوچک مقیاس خبر داد.
شرایط استفاده از ارزهای غیرمعمول در "دارو" و "تجهیزات پزشکی"
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره شرایط استفاده از ارزهای غیرمعمول به جز دلار در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، پیش‌فاکتورهایی که شرکت‌های واردکننده دارو و تجهیزات پزشکی به سازمان غذا و دارو ارائه می‌کنند، باید بر اساس ارز کشور مبداء باشد و تخصیص ارز هم بر اساس ارز کشور مبداء خواهد بود، نه با دلار.
پالایش طلای ونزوئلا در ترکیه برای دور زدن تحریم‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی ونزوئلا به منظور دور زدن تحریم‌های آمریکا که مانع انجام فعالیتهای بانکی کاراکاس در سوییس می شود، پالایش طلا را در ترکیه آغاز خواهد کرد.
پسته صادراتی ارزان شد
پایگاه خبری راد: صادرات پسته ایران نسبت به سال گذشته با افزایش وزنی و تثبیت ارزش همراه بوده است.