05:24 | چهارشنبه 26 شهريور 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رضایت مشتریان

آغاز حرکت رو به جلوی صنعت خودرو با ورود تازه واردها
پایگاه خبری راد: بر اساس هدف گذاری وزارت صنعت، عدد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان، باید به حداقل 75 درصد برسد که این عدد هنوز محقق نشده است.
پلت فرم های قدیمی دلیل مشکلات کیفی در صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده در صنعت خودرو باید از پلت فرم های قدیمی دل کند زیرا این سازه های قدیمی با استانداردهای جدید همخوانی ندارد!
کیفیت ارائه خدمات باید افزایش یابد
پایگاه خبری راد: برای افزایش سطح رضایت مشتری در حوزه خودرو، باید برای بهبود کمی و کیفی خدمات پس از فروش قدم های تازه ای برداشته شود و این تغییرات در ایران قابل اجرا است.
صفحه قبل | صفحه بعد