05:45 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دریافت وام

پروژه‌های تعاونی در اولویت دریافت وام قرار می‌گیرند
پایگاه خبری راد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری گفت: پروژه‌هایی که مردم در آنها مشارکت داشته باشند در اولویت تخصیص وام قرار می‌گیرند.
هشدار صنعتگران یزد از احتمال تعطیلی واحدهای تولیدی
پایگاه خبری راد: صنعتگران استان یزد با صدور بیانیه‌ای، راهکارهای پیشنهادی خود برای خروج کشور از بحران اقتصادی کنونی را ارائه کردند.
وام ۵۰۰۰۰۰۰ تومانی در انتظار بازنشستگان کشوری
پایگاه خبری راد: بهره‌برداری ۳۶۵ طرح ملی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، اختلاف ۱۶ میلیون تومانی درآمد خانوارهای شهری و روستایی، ثبت نام وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان کشوری و ‌ایجاد ۲۵۳ شرکت تعاونی در مردادماه از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون، به‌شمار می‌رود.
کاظم‌زاده: وزیر اقتصاد باید اعضای تیم اقتصادی را به هم مرتبط کند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که وزارت اقتصاد مسئولیت تنظیم سیاست‌های اقتصادی و مالی را برعهده دارد، گفت: وزیر اقتصاد نخ تسبیحی است که باید اعضای تیم اقتصاد را به هم مرتبط کند.
شرایط و نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان
پایگاه خبری راد: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از اول شهریور شروع شده، تا آخر این ماه ادامه دارد و به ۴۰۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد.
۳۸ درصد بازار کار در دست کارآفرینان است
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری، به بهبود رتبه ایران در شاخص کارآفرینی، سهم ۹۰ درصدی فرش دستباف در صادرات غیرنفتی و اعلام شرایط انتصابات در وزارت کار اختصاص داشت.
با چند میلیون تومان وام مسکن بگیریم؟
پایگاه خبری راد: در هفته های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن روی خط تقریبا ثابتی حرکت کرده اما قیمت مسکن با رشد چشم گیری مواجه شده که این موضوع صاحب خانه شدن را برای افرادی که در سطح پایین جامعه قرار دارند سخت تر کرده است.
طرح‌های اشتغال از سقف مجاز عبور کرد
پایگاه خبری راد: سامانه کارا که به‌منظور سهولت فرایند اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری از دی‌ماه سال گذشته آغاز به کار کرده بود، فرایند ثبت‌ طرح‌های متقاضیان وام اشتغال روستایی را متوقف کرد.
تعاونی‌ها چقدر وام اشتغال گرفتند؟
پایگاه خبری راد: عناوین مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به برنامه‌های سرپرست جدید وزارت کار، اختصاص ۲۸۰میلیارد تومان وام اشتغال به تعاونی‌ها، اعلام نرخ بیکاری زنان و فارغ التحصیلان، معافیت مالیاتی مناطق روستایی و ضمانت از تعاونی‌های زنان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داشت.
وام مسکن ثابت ماند اما قیمت مسکن نه!
پایگاه خبری راد: علیرغم رشد قیمت‌ها در بازار مسکن قیمت اوراق تسهیلات مسکن چندان تفاوتی نداشته است. طبیعتا افرادی که می خواهند مسکنی خریداری کنند با این مقدار وام مسکن سخت تر از ماه های گذشته قادر به پیدا کردن خانه ای متناسب با وام و پول نقد خود هستند.
ثبت‌نام ۴۰۰۰ تعاونی برای دریافت وام اشتغال
پایگاه خبری راد: معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به طرح "روستا تعاون" خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰۰ تعاونی برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.
افزایش ۴ درصدی مستاجرها طی پنج سال
پایگاه خبری راد: آمار مستاجرها از ۲۶.۶ درصد در سال ۱۳۹۰ به ۳۰.۷ درصد در سال ۱۳۹۵ افزایش یافته است.
بزرگ‌ترین رسوایی‌های مالی تاریخ چه بوده‌اند؟
پایگاه خبری راد: دنیای تجارت پر از افرادی است که خواسته‌اند به هزینه دیگران به ثروت هنگفت دست یابند.
قیمت وام مسکن ثابت ماند
پایگاه خبری راد: طی روزهای گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن با نوسانات چندانی مواجه نبوده و قیمت هر ورق از این اوراق حدود ۶۷ هزار تومان است.
قیمت وام مسکن با اوراق ۶۷ هزار تومانی چند؟
پایگاه خبری راد: در حال حاضر قیمت اوراق مسکن در فرابورس ایران ۶۵ تا ۶۷ هزار تومان است این قیمت نسبت به روزهای گذشته چندان تغییری نداشته است.