15:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقوق شهروندی

شیوع تب‌مالت به دلیل تبلیغات منفی/ باغ پرندگان بمب ساعتی پایتخت است
پایگاه خبری راد: رئیس جامعه دامپزشکان اعلام کرد که تبلیغات منفی که از سوی برخی مسئولان رده بالا علیه لبنیات به بهانه مصرف پالم در آنها صورت گرفت، عاملی برای بیشتر شدن اقبال مردم به مصرف لبنیات سنتی و گسترش شیوع تب مالت در کشور شد که باید فکری به حال سنتی فروشان در کوچه و خیابان‌ها کرد.
اطلاعات پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور در دسترس عموم قرار گرفت
پایگاه خبری راد: معاون نظارت مالی وزیر امور اقتصادی و دارایی از انتشار پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور و در دسترس قرار گرفتن این اطلاعات برای عموم مردم خبر داد.
لایحه مالکیت معنوی تدوین شد
پایگاه خبری راد: عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که چرخه عرضه و تقاضای تولید محتوای داخلی زمانی می‌تواند کامل شود که برای مالکیت معنوی احترام قائل باشیم، از تدوین لایحه‌ای برای مقوله مالکیت معنوی خبر داد.
حقوق شهروندی نباید به شهروندان فروخته شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آنچه به عنوان حقوق شهروندی در قوانین مختلف مشخص شده و نظام اداری ملزم به تأمین آنهاست، حقی است که نباید به شهروندان فروخته شود.
پولی شدن خدمات تلگرام
پایگاه خبری راد: در حالی که تلگرام و مدیرعاملش ادعا می‌کنند قصد اضافه کردن سرویس‌های جدیدی دارند و حتی با فناوری جدید بلاک‌چین، آن را غیرقابل فیلتر خواهند کرد، برخی مسوولان داخلی از پولی شدن خدمات تلگرام خبر داده‌اند.
پلمب بیش از 100 واحد تولیدی متخلف در یزد
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: در سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۱۴ واحد تولیدی متخلف در این استان پلمب شده است.
نسبت اینترنت کودکان با حقوق شهروندی چیست؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت ایجاد محتوای داخلی در عرصه فضای مجازی، مقوله مالکیت معنوی را اصلی ترین رکن ایجاد عرضه و تقاضا در بازار تولیدات مجازی داخلی ارزیابی کرد.
راه اندازی تلگرام کودکان تا فروردین ۹۷
پایگاه خبری راد: عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به سازوکارهای عملیاتی اپراتورهای اینترنت کودکان گفت: به دنبال این هستیم تا در فروردین‌ سال آینده (۱۳۹۷) تلگرام کودکان را هم راه‌اندازی کنیم.
چهره‌های سال راه و ساختمان انتخاب شدند
پایگاه خبری راد: از منتخبان پنجمین دوره چهره سال ۱۳۹۶ در حوزه راه و ساختمان تجلیل شد.
تبلیغ در شبکه ایران کالا برای کارآفرینان رایگان است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی شبکه‌ ایران کالا برای تبلیغات کارآفرینان به صورت رایگان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
یاراکارت اعتباری روستاییان توزیع شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل پست بانک ایران گفت: یاراکارت اعتباری روستاییان تا سقف پنج میلیون تومان در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.
اعدام شبکه‌های اجتماعی حکم می‌خواهد!
پایگاه خبری راد: عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی را به اعدام آنها تشبیه کرد و درباره حمایت‌های مالی از آنها گفت: اصلی‌ترین مشکل پیام‌رسان‌های داخلی مساله اعتماد است و با تزریق پول این اعتماد ایجاد نمی‌شود.
خلع سلاح نظام مهندسی با اصلاح یک قانون
پایگاه خبری راد: عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که در حال انجام است کارآیی بدنه فنی را می‌گیرد و قطعا منجر به کاهش کیفیت ساخت و سازها خواهد شد.
تسویه ۳۳ هزار میلیاردی بدهی پیمانکاران توسط دولت
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد از تسویه ۳۳ هزار میلیارد تومان بدهی پیمانکاران از طریق اوراق بدهی خزانه طی هشت ماهه امسال خبر داد.
پارسایی: دود انحصار و وضع فشل صنایع خودروسازی به چشم ملت می‌رود
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی با بیان اینکه این فراکسیون پیگیر اجرای فصل سوم قانون اساسی و اصول معطل مانده آن است، موضوع آلودگی هوا و فسادهای اقتصادی را از مصادیق نقض حقوق ملت عنوان کرد.