06:01 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باما

افت شدید قیمت سهام ها در بورس
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز شاهد کاهش قیمت سهم‌ها در بسیاری از گروه‌ها از جمله پتروشیمی‌ها، پالایشی‌ها، نفتی‌ها و فلزات اساسی بودند.
 برای مقابله با شرایط کنونی تحریم‌ها به مردم اطلاعات صحیح دهیم
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مهم‌ترین راهکار مقابله با شرایط کنونی تحریم‌ها را ارائه اطلاعات صحیح و به موقع به مردم دانست و گفت: این جنگ اقتصادی توسط جنگ رسانه‌ای پشتیبانی می‌شود که برای مقابله با آن نیازمند ارائه اطلاعات به موقع به مردم هستیم.
آغوش کشورهای عربی تا کجا به روی نتانیاهو باز خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: پس از سفر نتانیاهو به عمان و قهرمانی تیم جودوی اسرائیل در رقابت‌های بین‌المللی در اماراتی که تل‌آویو با آنها روابط دیپلماتیک رسمی ندارد، رهبران اسرائیل از پیشرفت در روابط با کشورهای عربی خوشحال هستند.
اروپا به دنبال بهانه‌ای برای به زیر کشیدن دلار
پایگاه خبری راد: اروپا با هدف مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران به دنبال ایجاد سازوکاری است که در وهله اول بتواند تجارت با ایران را تسهیل کند و در نهایت با جایگزینی این سیستم به جای سوئیفت و استفاده از یورو به سلطه دلار بر اقتصاد جهانی پایان دهد.
بازی حدس و گمان آمریکا با بازار نفت برای صدور معافیت از تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: تحلیلگران به پلاتس گفتند هند، کره جنوبی و ژاپن مطمئنا معافیت‌ها از تحریم‌های آمریکا علیه صادرات نفت ایران را دریافت خواهند کرد و چین، ترکیه، امارات متحده عربی و تایوان نیز احتمالا معافیت خواهند گرفت.
آخرین آمار صادرات نفت ایران به آسیا/ هندی‌ها نفت بیشتری خریدند
پایگاه خبری راد: آمار کشتیرانی نشان داد واردات نفت ایران از سوی خریداران بزرگ آسیا در سپتامبر به ۱.۱۳ میلیون بشکه در روز رسید.
توقف فروش محصولات رنو فرانسه در ایران!
پایگاه خبری راد: رنو فرانسه با پیروی از تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران فروش محصولات خود به ایران در سپتامبر ۲۰۱۸ را به صفر رساند.
هشدار آمریکا به روسیه درباره ایران
پایگاه خبری راد: یک مقام بلندپایه دولت آمریکا به روزنامه فاینشیال تایمز گفت: آمریکا به روسیه هشدار داده است حتی به فکر کمک به ایران برای دورزدن تحریم‌های نفتی آمریکا نباشد.
بازی گل یا پوچ ترامپ با بازار جهانی نفت!
پایگاه خبری راد: سایه سیاست هم‌چنان بر نفت سنگینی می‌کند ؛ از تهدید مشتریان نفت ایران بگیر تا برداشت از ذخایر استراتژیک خود؛ با این حال آمریکا دست از کارشکنی برنداشته و سناریوی جدیدی برای بافتن تار و پود نقشه نخ‌نمای خود نوشته است.
افزایش قیمت نفت با وجود احتکار مصرف‌کنندگان
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی‌های بازار نسبت به وضعیت عرضه، در آستانه نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزایش یافت.
هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز برای دومین بار متوالی در سال جاری میلادی درخصوص افت شدید سودآوری این خودروساز آلمانی هشدار داده است.
کسری بودجه آمریکا در بالاترین سطح شش سال اخیر
پایگاه خبری راد: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه این کشور در سال مالی ۲۰۱۸ به ۷۷۹ میلیارد دلار رسید.
مجاب کردن ترامپ برای حفظ دسترسی ایران به سوئیفت
پایگاه خبری راد: یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داده است مقامات سوئیفت و وزارت خزانه‌داری آمریکا به دنبال مجاب کردن ترامپ برای حفظ دسترسی ایران به سوئیفت هستند.
ساخت کارخانه باتری خودروهای برقی توسط  دایملر در آمریکا
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی دایملر به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در آلابامای ایالات متحده آمریکا یک کارخانه تولید باتری مخصوص خودروهای برقی احداث و راه‌اندازی کند.
کشوری که ایران را رها نمی‌کند!
پایگاه خبری راد: عمان به دلیل تدابیر دیپلماسی صلح‌محور و تمایل خود برای بی‌طرفی و میانجگری، معروف بوده است.