10:08 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات ریاست جمهوری

سقوط قیمت نفت شدت گرفت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر اعلام قرنطینه از سوی کشورهای اروپایی و ضعیف شدن تقاضا برای سوخت، بیش از سه درصد سقوط کرد.
بازارسرمایه در شرایط ارزنده‌ای قرار دارد/ بازده مناسب بورس نسبت به بازارهای موازی تا پایان سال
نماد برتر- ابوالفضل شهرآبادی ضمن ارزنده دانستن سهام در شرایط کنونی گفت: بازار سرمایه در بلندمدت بازار سودآوری است.
جلسه مجلس در رابطه با بورس چه بود
نماد برتر- در فاصله یک روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تغییر قابل توجهی در مولفه های تاثیرگذار بر بورس رخ نداده است. حمایت‌های وعده داده شده تا این لحظه به بورس نرسید تا شاخص کل افت 9 کانالی را به ثبت رسانده باشد. با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در روز گذشته و فاز نزولی بورس، امروز نیز انتظار می رود دیدگاه محافظه کارانه در کنار نقد کردن سبدهای سهام، استراتژی غالب در بین سهامداران چه حقیقی و چه حقوقی باشد.
حفظ و نگهداری ، بهترین استراتژی سرمایه گذاری
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان سرمایه ایرانیان، بهترین استراتژی سرمایه گذاری را در وضعیت فعلی بورس حفظ و نگهداری سهام دانست و گفت: بهتر است افراد ریسک پذیر در هفته جاری و آتی سبد پرتفوی خود را تشکیل دهند یا بازنگری کنند.
نابودی مشاغل انرژی در بحران کرونا
نماد برتر- شرکتهای نفت و گاز در سراسر جهان برای دوام آوردن در برابر رکود تقاضا در بحران شیوع ویروس کرونا، به تعدیل کارکنانشان روی آورده اند.
پیش بینی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو از رشد۶۰، ۵۳ و ۱۶۷ درصدی فروش
نماد برتر- طبق پیش بینی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو ، میزان فروش محصولات در نیمه دوم سال جاری با رشد ۶۰، ۵۳ و ۱۶۷درصدی همراه خواهد شد .
تب انتخابات بازار طلا را فراگرفت
نماد برتر- تحلیلگران بازار بین المللی می گویند بازار طلا در آستانه پررویدادترین هفته سال، نفس خود را در سینه حبس کرده است.
مهمترین حاشیه های بازار کدام اتفاقات بودند
نماد برتر- بازار سهام همانند یک وضعیت کلی بازارها که همگی در یک جهت و به حالت انتظار با روند نزولی روبه‌رو هستند، امروز هم به مثابه روزهای قبل می‌تواند با همان وضعیت روز قبل باشد.
دلار حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار تومانی و عوامل موثر بر آینده بازار ارز
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اعلام برآورد دلار حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار تومانی ، عوامل موثر بر آینده این ارز و اثر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تشریح کرد.
آخر هفته کابوس وار وال استریت
نماد برتر- شاخص های بورسی آمریکا و آسیا با ریزش سنگین بسته شدند.
خریداران در بازار طلا دست به عصا شدند
نماد برتر- فضا در بازار طلا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان مثبت مانده است اما جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد که سرمایه گذاران به دلیل ابهامات موجود احتیاط بیشتری پیدا کرده اند.
پیش بینی این هفته بورس با احتمال اقبال به تک نمادهای کوچک
نماد برتر- یک کارگزاری با اعلام اینکه قیمت بسیاری از سهام به محدوده منطقی و کم ریسک نزدیک شده، وضعیت این هفته بورس را پیش بینی و شرط بهبود اوضاع را رفع ابهام سیاسی دانست .
بازارهای جهانی چگونه بسته شدند
نماد برتر- بورس این هفته را با روزهای حساس و سرنوشت‌سازی دنبال می‌کند. بازار سهام حالا زودتر از قبل محافظه‌کاری خود را آغاز کرده و بورس بازان با این میدان ریسک پا به میدان معاملات ‌گذاردند.
وال استریت بالاخره سبز شد
نماد برتر- پس از سه افت متوالی سرانجام بورس آمریکا صعودی شد.
بیل گیتس یک شبه ٦ میلیار دلار از دست داد
نماد برتر- بیل گیتس بیش از ۶ میلیارد دلار از ثروتش را در یک روز از دست داد.