02:14 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصدی

روز به روز سفره کارگران خالی‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: عضو هیأت مدیره مجمع عالی کارگران ایران با بیان این‌که سونامی افزایش قیمت محصولات در بازار، زندگی را برای کارگران دشوار کرده است، گفت: روز به روز سفره کارگران خالی‌تر می‌شود و به هیچ عنوان مزد و مزایای کارگران جوابگوی مخارج آن‌ها نیست.
اعطای وام جدید 20 میلیونی به فرهنگیان/افزایش 20 درصدی مبلغ وام مسکن
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 20 درصدی مبلغ وام مسکن فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: بزودی تفاهمی با بانک مهر ایران برای اعطای وام های 20 میلیونی قرض الحسنه به فرهنگیان خواهیم داشت.
تشکیل کارگروه ویژه برای بازگشت آرامش به بازار خودرو
پایگاه خبری راد: نشست خودرویی دولت و مجلس با حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس، وزیر صنعت و معاونان وی، مدیران شرکتهای خودروسازی شب گذشته برگزار و مسائل مربوط به تولید خودرو و شبکه توزیع فروش و بازار خودرو مورد نقد و بررسی اعضای حاضر در این جلسه قرار گرفت.
سود در بانک‌ها بالا رفت/ ۱۸ درصد یکساله
پایگاه خبری راد: اخیرا اغلب بانک‌ها به مشتریان خود اعلام کردند که امکان خرید اوراق گواهی ۱۸ درصد یک ساله فراهم شده است، سودی که سه درصد بالاتر از نرخ 15 درصد سپرده بانکی است.
راه آهن و آزادراه دو پروژه مهم برای اسدآباد خواهند بود
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهر سازی گفت: تحقق و به ثمر رسیدن راه آهن و آزاد راه در اسدآباد 2 پروژه مهم منطقه خواهد بود.
بهانه تراشی وزارت کشور برای اجرای قانون نصب فیلتر دوده
پایگاه خبری راد: دبیر کار گروه آلودگی هوا ضمن تشریح عملکرد ۷ ماهه دبیرخانه کارگروه آلودگی هوا از بی توجهی برخی دستگاههای اجرایی نسبت به مصوبات کاهش الودگی هوا خبر داد و گفت: با گذشت پنج سال از تصویب ضرورت نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی هنوز وزارت کشور هیچ اقدامی برای اجرای این مصوبه انجام نداده است.
اتحادیه‌های کارگری به کارفرمایان فشار می‌آورند تا به افزایش دستمزدها تن دهند
پایگاه خبری راد: ‌نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اتحادیه‌های کارگری به کارفرمایان فشار می‌آورند تا در چارچوب غیربازار به افزایش دستمزدها تن دهند.
حذف صفرهای ریال در شرایط فعلی مناسب نیست
پایگاه خبری راد: استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی به کاهش ارزش پول ملی در ماه‌های اخیر اشاره و اعلام کرد: در شش ماه اخیر ارزش پول ملی ما 120 درصد کاهش پیدا کرده است.
آغاز ساخت نخستین پالایشگاه تولید روغن اکستراکت سبز در غرب آسیا
پایگاه خبری راد: مراسم کلنگ زنی نخستین پالایشگاه تولید روغن اکستراکت سبز (فرایند تولید لاستیک) در غرب آسیا در اردستان با حضور مسئولین به زمین زده شد.
بی‌قراری‌های مسکن در مازندران
پایگاه خبری راد: شرایط نابه‌سامان اقتصادی جامعه، نبود صرفه برای سازندگان مسکن و نبود قدرت خرید مردم بازار مسکن مازندران را با رکود مواجه کرده است.
پذیرایی از میهمانان جام جهانی با میوه‌های آذربایجان غربی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه گفت:: امسال بدلیل برگزاری جام جهانی در روسیه، این کشور عمده میوه مصرفی خود را از استان ما تهیه کرده که دلیل اصلی این مسئله نیز کیفیت بالای میوه‌ها، نبود هورمون و بسته بندی مناسب است که استقبال فراوانی را به همراه داشته است.
 تاثیر صدور مجوز 5 تا 7 درصدی افزایش قیمت خودرو بر اوضاع قطعه سازان
پایگاه خبری راد: چنانچه ترامپ می خواست صنعت خودرو ایران را به زمین بزند شاید توفیق پیدا نکند اما شورای رقابت با تصمیمات غیر منطقی خود به طور حتم موفق می شود این صنعت را نابود کند.
مسئول آشفتگی بازار خودرو کیست؟
پایگاه خبری راد: انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص اتفاقات اخیر بازار خودرو بیانیه ای با طرح این پرسش که "مسئولیت گرانی خودرو با کیست؟"، صادر کرد.
سهم قطعات یدکی بی کیفیت بازار به 40 درصد
پایگاه خبری راد: در صورت عدم کنترل وضع کنونی و ادامه شرایط موجود پیش بینی می شود قیمت قطعات یدکی تا 100 درصد در بازار افزایش یابد.
تابستان بدون قطعی آب در میبد منوط به صرفه‌جویی 20 درصدی است
پایگاه خبری راد: فرماندار میبد اظهار کرد: با صرفه‌جویی حداکثر 20 درصدی در مصرف آب، میبد در تابستان پیش رو مشکل قطعی آب نخواهد داشت.