11:42 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاهو

پرونده ۱۹۰۰ دستگاه خودروی وارد شده در حال پیگیری است
پایگاه خبری راد: در پی دستور رییس‌جمهوری برای شناسایی و معرفی متخلفان در واردات غیرقانونی خودرو و همچنین قیمت‌گذاری خودروها، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که پرونده ۱۹۰۰ دستگاه خودروی غیرمجاز وارد شده در حال پیگیری است.
نشانه‌های کسادی بازار مسکن در تیرماه+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن شهر تهران در تیرماه نسبت به ماه قبل از جنب و جوش کمتری برخوردار بود و طبق آمارهای اولیه دچار ۱۴ درصد افت معاملات شده است.
هشدار آخوندی درباره بازسازی مسجد جامع ساری
آتش‌سوزی مسجد جامع ساری که از آثار اولیه دوره اسلامی در مازندران است موجب تاسف عمیق همه دوستداران این سرزمین است. بی‌گمان این اثر یکی از یادگارهای تاریخی ایران اسلامی بوده و هست. از اینکه هنوز مفهوم ارزش میراثی در این کشور درک نشده و آثار ارج‌گذاری نمی‌شوند، بسیار متاسفم.
تهران به دنبال تقویت همکاری‌های اقتصادی با مسکو پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: همکاری‌های منطقه‌ای، مسائل دو جانبه،‌ قراردادهای تجاری و اقتصادی، برجام و موضوعات هسته‌ای مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی فرستاده ویژه کشورمان به مسکو در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و وزیر انرژی این کشور بود.
کشت تراریخته گرفتار مافیای واردات/به هر مورد گزارش از آسیب مصرف تراریخته‌ها جایزه می‌دهم
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن ایمنی زیستی ایران با بیان اینکه مردم ایران از 20 سال پیش در حال مصرف محصولات تراریخته وارداتی هستند، گفت: اعتقاد ما این است که این محصولات را می‌توان به جای واردات در کشور کشت داد و از این طریق توسعه را برای مناطقی چون مکران به ارمغان آورد.
نوسانات اخیر اقتصادی ربطی به شرایط خارجی ندارد/نقدینگی زیاد اقتصاد کشور را تخریب می‌کند
پایگاه خبری راد: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «نوسانات اخیر اقتصادی چندان ربطی به شرایط خارجی ندارد»، گفت: رشد نقدینگی علت اصلی این وضعیت است که به جای سوق دادن به سمت تولید هر روز به سمت یکی از بازارهایی از ارز، طلا، مسکن و خودرو می‌رود و اقتصاد کشور را تخریب می‌کند.
تنها رانت خوار بی نیاز از ارتباط با دنیاست
پایگاه خبری راد: یک فعال اقتصادی با غیرمنطق دانستن فرصت دانستن عدم ارتباط با بازارهای جهانی به واسطه تحریم‌ها گفت: هیچ فعال اقتصادی و تولیدکننده‌ای بی‌نیاز از ارتباط با دنیا نیست مگر آنکه این فعال اقتصادی یک فعال اقتصادی رانت‌خوار باشد.
اعمال فشار نتانیاهو برای معافیت یهودیان ارتودکس از خدمت سربازی
پایگاه خبری راد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه عالی این رژیم به منظور تصویب لایحه معافیت یهودیان ارتودکس از خدمت سربازی، مهلت خواست.
قیمت مسکن به اندازه رشد ارز بالا نمی‌رود
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تامین مالی گفت: بازار مسکن قطعا از افزایش نرخ ارز تاثیر گرفته اما این افزایش، سقف دارد و قیمت مسکن با شدتی که در بازارهای موازی داشتیم، افزایش پیدا نمی‌کند.
تایید حکم تعلیق رییس سابق نظام مهندسی تهران+سند
پایگاه خبری راد: از سوی شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری شکایت رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مبنی بر ابطال تصمیم وزیر راه و شهرسازی درباره تعلیق پروانه اشتغال به مهندسی او رد شد.
دستاورد اجلاس ۱۷۴ وزیران اوپک
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی از چند ماه پیش بحث لزوم افزایش تولید روزانه اوپک در بازار نفت خام را به راه انداخته بود و متحدین آن هم در بین اعضای اوپک با این کشور همنوا بودند.
آب؛ اسم رمز عملیات جدید رژیم صهیونیستی در ایران
پایگاه خبری راد: "ما با شما هستیم؛ ما کمک می‌کنیم تا میلیون ها ایرانی مجبور به رنج کشیدن نباشند. " کلیدواژه‌هایی تکراری که در یک‌سال گذشته بارها از دهان ترامپ و وزیرخارجه آمریکا خارح شده و این‌بار با هدفی جدیدتر از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی.
واکنش رئیس سازمان محیط زیست ایران به اظهارات نتانیاهو
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک به مردم ایران برای حل مشکل آب گفت: نتانیاهو بهتر است اول برود کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند.
کارخانه برق تهران، ۸۰ ساله شد
پایگاه خبری راد: بیستم خرداد ۱۳۱۷ خورشیدی، سال‌ها پس از بازی‌های کودکانه شاه و زنانش با کلید برق، خیابان‌های طهران قدیم برای اولین بار زیر نور کارخانه برق روشن شد و از ظلمات دهشتناک گذشته خود رها شد.
خداحافظی با قدیمی‌ترین پیام‌رسان جهان
پایگاه خبری راد: شرکت یاهو به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد تا یک ماه دیگر به عمر قدیمی‌ترین پیام‌رسان جهان، یاهو مسنجر، پایان دهد.