10:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کرم

780 درصد رشد برای «پترول» ثبت شد
نماد برتر - گزارش فعالیت بهمن‌ماه این گروه سرمایه‌گذاری حاکی از رشد ۷۸۰درصدی آن بوده که محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نشده همچنین نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال قبل سودی محقق نکرده، شرکت در انتهای بهمن ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱۴,۶۵۸,۱۲۷ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۷۸۰ درصد به مبلغ ۱۲۸,۹۶۶,۷۰۵ میلیون ریال رسیده است.
ثبت سود نا چیز در جیب «پترول»
نماد برتر - از محل فروش سهام این شرکت به هلدینگ خلیج فارس، سود خالص ۹۰ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریالی شناسایی شده است.
رشد 215 درصدی سود «سکرما»
نماد برتر - سود سرمایه گذاری‌ها نیز به مبلغ ۵۳۸ میلیارد ریال ثبت و شناسایی شده که ۴۱ درصد بیشتر از سال ۱۳۹۸ است.
مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی چهار شرکت صادر شد
نماد برتر- چهار شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
سرخی بورس را پایانی نیست!
نماد برتر - روند نزولی بازار سرمایه همچنین ادامه دارد و شاخص کل بورس بیش از ۳۹۰۰ واحد کاهش یافت.
سود فولادی‌ها؛ کاهش می یابد!
نماد برتر - در گروه فولادی، جمع آثار ناشی از رشد قیمت گاز و برق، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تاثیر کاهنده بر سود شرکت ها خواهد داشت.
تغییر مالکیت ۸۸۸ میلیون اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۱۳۰ واحدی، به عدد ۱۶ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.
ثابت ماندن درآمد در «سکرما»
نماد برتر - مقادیر فروش تجمیعی شرکت در دو ماهه نخست سال مالی شرکت به ۱۶۲ هزار و ۲۰۰ تن رسیده که نسبت به سال گذشته تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد.
پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد
نماد برتر- پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.
تولید بیش از ۲۳۱ هزار تن مس کاتد
نماد برتر- تولید مس کاتد در ۱۰ ماهه امسال به رقم ۲۳۱ هزار و ۱۱۳ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
بورس کالا کنتور برق ۴ شرکت را در بازار اصلی پذیرش کرد
نماد برتر- بورس کالا از پذیرش کنتور برق شرکت های الکترونیک افزار آزما، توس فیوز، صنایع سنجش انرژی بهینه سازان توس و طرح های صنعتی راد نیروی کرمان در بازار اصلی خبر داد.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
اثر دو عامل بر بازگشت روند صعودی شاخص و معاملات منطقی
نماد برتر- پس از ریزش سنگین بازار ، دو عامل ورود نقدینگی جدید و بازگشت اعتماد برای بازگشت به روند صعودی و معاملات منطقی موثر است تا رویه نوسان گیری و نگاه کوتاه مدت ، بیشتر نشود .
احتمال افزایش قیمت خودرو تا هفته آینده / بهای چند محصول پرفروش داخلی
نماد برتر- نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به وضعیت بازار خودرو،آخرین قیمت چندمحصول پرفروش را اعلام کرد و از احتمال افزایش قیمت خودرو تا هفته آینده خبر داد.