00:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناجا

بارش و لغزندگی در محورهای سه استان
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
توضیح پلیس درباره گود برج میلاد
پایگاه خبری راد: کمتر از یک ماه پیش بود که یکی از نمایندگان شورای شهر تهران در تذکری بر لزوم توجه به گود رها شده در کنار برج میلاد تاکید و اعلام کرد که این گود در دست نیروی انتظامی است، موضوعی که رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره آن ارائه کرده است.
"نورخدا موسوی" رزمنده‌ای شجاع و مردی استوار بود
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: "سید نور خدا موسوی" یک رزمنده شجاع و مردی استوار بود.
هشدارهایی درباره رانندگی در شرایط زمستانی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا هشدارهایی را برای جلوگیری از تصادف در مسیرهای لغزنده و گرفتار شدن در شرایط برف و کولاک ارائه کرد.
چالوس و هراز به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: امروز محور کرج-چالوس از ساعت پنج بعدازظهر و محور هراز از ساعت سه بعدازظهر به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.
احتمال فیلترینگ هوشمند اینستاگرام
پایگاه خبری راد: رییس پلیس فتای ناجا از طرح جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فیلترینگ هوشمند محتوای مجرمانه در اینستاگرام خبر داد.
ناجا بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی گفت: سبزپوشان ناجا در راه امنیت مجاهدت می‎کنند.
ممنوعیت 2 روزه تردد خودروهای سنگین باری در محورهای اصلی خراسان رضوی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها به استثنا حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا در محورهای اصلی خراسان رضوی خبر داد.
ترافیک سنگین در هراز و چالوس
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس ترافیک سنگین گزارش شده است.
توصیه‌های پلیس برای رانندگی در شرایط زمستانی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا هشدارهایی را برای جلوگیری از وقوع تصادف هنگام رانندگی در فصل زمستان ارائه کرد.
واکنش فرمانده ناجا به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس توسط راننده یک خودرو، از بازداشت و مجازات راننده خاطی خبر داد تاکید کرد که با هرگونه بی‌احترامی و تعدی به ماموران پلیس برخورد می‌شود.
طرح ترافیکی ویژه اربعین به پایان رسید
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پایان طرح ترافیکی ویژه اربعین خبر داد.
پیش‌بینی تأمین امنیت 5 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) در هفته آتی
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تأمین نظم و امنیت مراسم بزرگ 28 صفر در مشهد خبر داد.
بازگشت 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه
پایگاه خبری راد: فرمانده ناجا گفت: تا این لحظه حدود 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از 2 میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.
با جریمه‌هایی که اشتباه ثبت می‌شوند چه کنیم؟
پایگاه خبری راد: مرد میانسال هر چه بیشتر به تاریخ و ساعت ثبت تخلف‌ها و محل‌هایی که جریمه در آن ثبت شده بود، دقت می‌کرد تعجبش بیشتر می‌شد. حتی دو مورد از تخلف‌ها در یک روز و یک ساعت و یک محل ثبت شده بود. حالا دنبال راهی می‌گشت تا این اشتباهات را برای پلیس بازگو کند و مجبور نباشد جریمه‌ای که مرتکب نشده را پرداخت کند.