05:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مگان

باید و نباید تنظیم مقررات برای پلتفرم‌های اجتماعی
نماد برتر- پلتفرم‌های رسانه اجتماعی خدمات برجسته‌ای ارائه می‌کنند و امروزه نمی‌توانیم بدون آن‌ها زندگی کنیم، اما به اعتقاد کارشناسان، مانند صنایع دیگر، پیامدهای ناخوشایندی نیز وجود دارد که به رفاه اجتماعی آسیب می‌زند و لازم است مذاکراتی صورت بگیرد تا مشخص شود چگونه باید برای این پلتفرم‌ها مقرراتی را تنظیم کرد که به کاهش هزینه‌های اجتماعی کمک کند.
حضور قدرتمند در بازارهای داخلی و جهانی/۱۰۰ درصد ارز صادراتی بازگشته است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در آستانه‌ی هفته‌ی دولت به تشریح اقدامات یک ساله‌ی این ابرپالایشگاه پرداخت.
امسال ۲۰ شرکت بنیاد وارد بورس می شود
نماد برتر- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در مسیر شفافیت، بورس و محرومیت زدایی پایداریم و همه اهداف و برنامه های ۱۳۹۸ محقق شده است.
پیشتازی ۲ شرکت در تحقیقات تولید واکسن کرونا/اولین پالایشگاه خون کشور راه‌اندازی می‌شود پیشتازی ۲ شرکت در تحقیقات تولید واکسن کرونا/اولین پالایشگاه خون کشور راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه تولید واکسن مقابله با کرونا در حال حاضر با ۶ شرکت قرارداد منعقد شده است، گفت: در حوزه صنایع غذایی و توسعه امنیت غذایی، محصولات فناورانه متعددی در کشور تولید شده است و شاهد تولید برخی آنزیم‌ها و پروبیوتیک‌ها برای نخستین بار با توان نیروی متخصص در کشور هستیم.
خدمات غیرحضوری مخابرات کدامند؟
نماد برتر- درگاه ۲۰۲۰، پورتا شرکت مخابرات و سامانه مخابرات من، روش‌هایی هستند که می‌توان خدماتی مانند خرید سرویس‌های اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را از این درگاه‌ها و به‌صورت غیرحضوری دریافت کرد.
افزایش پیشگیری ها باعث کاهش خسارات در کشور/اساس مدیریت بحران مردم هستند
نماد برتر- در سلسه نشست های مجازی محفل پرسون، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.
واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ اعتراض و عزاداری اسیران در زندان‌های اسرائیل
نماد برتر- به دنبال شهادت یکی از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، حماس و جهاد واکنش نشان دادند.
ریزش سراسری بورس های جهان
نماد برتر- بیشتر شاخص‌های بورسی مهم جهان قرمزپوش شدند.
صعود بورس‌های آمریکا و اروپا
نماد برتر- همه شاخص‌های مهم بورسی در منطقه آمریکا و اروپا صعودی شدند.
سقوط بورس‌های اروپا و آمریکا
نماد برتر- بیشتر شاخص‌های بورسی غربی امروز ریزشی شدند.
انتقاد از انتشار برخی مفاد گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودرو
نماد برتر- رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با بیان اینکه گزارش این هیات آماده قرائت در صحن مجلس است، از انتشار برخی مفاد این گزارش انتقاد کرد و گفت: حداقلِ انتظار، صبوری تا انتشار رسمی گزارش توسط مجلس و سپس ذکر منبع و ماخذ پیشنهادات است.
قابلیت‌های جدید اینستاگرام چیست؟
نماد برتر- به نظر می‌رسد که اینستاگرام به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی را به طور آزمایشی به پلتفرم خود او افزوده است.
علت نارضایتی کاربران از اینترنت گوشی چیست؟
نماد برتر- به گفته‌ رئیس سازمان فناوری اطلاعات، علت نارضایتی کاربران از پوشش تلفن همراه در منازل این است که سیگنال‌های فعلی اپراتورها بالای یک گیگاهرتز است و فرکانس کمتر از یک گیگاهرتز که ضریب نفوذ و پوشش‌دهی بالاتری دارد می‌تواند این مشکل را حل کند.
چگونه یک پست اینستاگرامی را استوری کنیم؟
نماد برتر- این گزارش به آموزش تبدیل پست به استوری در اینستاگرام می پردازد.
معمای حریم خصوصی و دسترسی آزاد به اطلاعات باید حل شود
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در عصر فضای مجازی پیش از واژه دسترسی، واژه اشتراک گذاری متداول است و یکی از صفات بارز این فضاست.