15:55 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

تجهیز ایکس باکس وان به دستیار صوتی آمازون
پایگاه خبری راد: مایکروسافت با بهره‌گیری از دستیار صوتی الکسای آمازون به کاربران کنسول بازی ایکس باکس وان اجازه می‌دهد با دستورات صوتی به کنترل دستگاه خود بپردازند.
تحلیل‌ یک اقتصاددان از آنچه گریبان اقتصاد کشور را گرفته
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه چمران اهواز معتقد است حل نشدن اغلب مشکلات اقتصادی ایران ریشه در بی توجهی به آموزه‌های دینیِ تأثیرگذار بر پیشرفت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور دارد و در نتیجه این امر سبب شده مشکلات اقتصادی و اجتماعی مزمن شده روندی کاهشی نداشته و با شدت و ضعف و در ادوار مختلف، همچنان گریبان مردم را بگیرد.
در مراسم رونمایی از کتاب ۱۴ مقاله عنوان شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن تاکید بر اینکه کنگره ۶۰ نگاهی مادی به مقوله ترک اعتیاد در راستای کمک به معتادان ندارد، گفت: این کنگره نگاهی به جیب مصرف‌کنندگان مواد مخدر ندارد و این دیدگاه یکی از مسائل مهم در موفقیت سازمان‌های دولتی است.
تاثیر «رنگ‌ِ» لباس و محیط آموزشی در سلامت روان دانش‌آموزان
پایگاه خبری راد: یک کارشناس آموزش و پرورش با بیان اینکه شادی در آموزش یکی از پارامترهای مهم است، گفت: مدارس ایران فضاهای رضایت‌بخشی در کشور ندارند و باتوجه به شرایط کنونی و تحولات فرهنگی، نظام آموزش و پرورش همچنان با دیدگاه سنتی در بهره گیری از رنگهای تیره و خنثی حرکت کرده و هیچ تنوعی در ساختار فضاهای آموزشی ایران دیده نمی‌شود که با ترویج و توسعه این روند شاهد افسردگی و اضطراب در روحیه دانش آموزان خواهیم بود.
5 شهریور؛ زادروز شیمیدان ایرانی و کاشف الکل
پایگاه خبری راد: امروز، پنجم شهریورماه روز بزرگداشت "ابوبکر محمد زکریای رازی" و روز داروسازی است؛ زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمیدان ایرانی است که آثار ماندگاری در زمینه پزشکی و شیمی و فلسفه نوشته است و به‌عنوان کاشف الکل و جوهر گوگرد (اسید سولفوریک) مشهور است.
قاتل جان لنون همچنان پشت میله‌های زندان می‌ماند
پایگاه خبری راد: درخواست آزادی مشروط جان دیوید چپمن برای دهمین بار پیاپی از سوی دادگاه نیویورک مورد پذیرش قرار نگرفت.
آغاز جشنواره اقوام ایرانی در بوستان خلیج فارس منطقه ۱۵
پایگاه خبری راد: جشنواره اقوام ایرانی تا پایان دهه ولایت در بوستان خلیج فارس میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.
 من عاشق و گرفتار این کار شده‌ام
پایگاه خبری راد: "از تماشاخانه که خارج شدیم پشت سرش راه می‌رفتم اما یک دفعه برگشت گفت: تو خجالت نمی‌کشی؟ و بعد هم دنبالم کرد و من هم پا به فرار گذاشتم. پدرم دید به پایم نمی‌رسد و رفت خانه. اما وقتی من به خانه رسیدم در قفل بود و راهم نمی‌دهد. دم در نشسته بودم که دیدم مادرم آمد و در را باز کرد. من با این وجود تئاتر را ادامه دادم..."
گردهمایی عروسک‌ها با آتش بازی برای افتتاح یک جشنواره
پایگاه خبری راد: هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران با شادپیمایی عروسک‌ها و خانواده‌ها و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد .
جعفری جوزانی: وطن و زادگاه را باید ساخت و آباد کرد
پایگاه خبری راد: جعفری جوزانی گفت: خانه، وطن و زادگاه را باید ساخت، آباد کرد و اگر امروز این زادگاه خراب است، مقصر ما هستیم.
احیای خانه‌های تاریخی با کمک هنرمندان
پایگاه خبری راد: شرکت ملی بازآفرینی شهری، در قالب طرح­های مرمت و احیای بناهای ارزشمند تاریخی، پروژه‌هایی را در شهرهای مختلف کشور مدنظر قرار داده است.
همه راضی، مشکل کجاست؟
پایگاه خبری راد: به‌رغم موافقت‌های ضمنی مسوولان شهری و حوزه موسیقی با برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان، این پیشنهاد تا این لحظه به نتیجه نرسیده است.
35 بنای واجد ارزش در پهنه فرهنگی رودکی شناسایی شد
پایگاه خبری راد: در راستای اجرای طرح توسعه پهنه فرهنگی رودکی که در محدوده منطقه 11 آغاز شده؛ تاکنون 35 بنای واجد ارزش تاریخی و فرهنگی شناسایی شده است.
مراقب "پول زور" باشید!
پایگاه خبری راد: به تازگی باج‌افزار جدیدی با نام PooleZoor کشف شده است که فایل‌های قربانی را با استاندارد AES رمزگذاری می‌کند و برای بازیابی فایل‌های از دست‌رفته، مبلغ ۱۰ میلیون ریال درخواست می‌کند. پس از رمزگذاری، پسوند .poolezoor به فایل‌های قربانی اضافه شده و آن‌ها رمزگذاری می‌شوند.
قابلیت جدید اسپاتیفای مخصوص کاربران رایگان
پایگاه خبری راد: کاربران رایگان اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای احتمالا به زودی قادر خواهند بود تمامی تبلیغات این پلتفرم را رد کنند.