10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مردان

چگونه می‌توان عادت‌های مصرف انرژی افراد را تغییر داد؟
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: دو اپراتور تلفن همراه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف‌شده‌ خود را باز می‌گردانند.
بروکراسی شدید اداری و موانع جدی بر سر راه تولید و اشتغال جوانان را ناامید کرده است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با انتقاد از وضعیت فرهنگی کنونی کشور در عرصه استفاده از تکنولوژی عنوان کرد: تغییر جنون آمیز تلفن همراه و غرق شدن در ابتذال ماهواره و تلگرام نوجوانان ما را در کوچه های حیرت و سرگردانی سردرگم کرده است.
100 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم
نماد برتر- نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به فرار مالیاتی در کشور اشاره کرد و گفت: آخرین آمارها نشان می‌دهد 100 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم که این خود عامل اصلی در کسری بودجه و عدم توازن بودجه‌های هزینه‌ای و عمرانی است.
احمدی: از واردات برنج جلوگیری کنید
نماد برتر- نماینده مردم رشت از وزیر جهاد کشاورزی خواست حال که فصل برداشت محصول برنج است برای حمایت از کشاورزان از واردات این محصول جلوگیری کند.
دو دلیل آسیب پذیری مشاغل خدماتی در بحران کرونا
نماد برتر- یک کارشناس بازار کار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم در دوران کرونا و نقش دستگاه دیپلماسی در تقویت بازار کار، علل آسیب پذیری مشاغل خدماتی و راههای حمایت از کسب و کارها در شرایط کرونا را تشریح کرد.
۶۰۰ هزار زن در سن کار بیکارند
نماد برتر- آخرین وضعیت اشتغال زنان از این حکایت دارد که در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار زن در سن کار ، بیکار هستند.
انتقاد شهریاری از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا
نماد برتر- نماینده مردم زاهدان در مجلس از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا در روز گذشته انتقاد کرد و از وزیر بهداشت و درمان خواست تا نسبت به آن موضع گیری کند.
پرداخت معوقات حق مسکن کارگران از ابتدای سال
نماد برتر- یک مقام مسئول کارگری معتقد است حق مسکن شامل بخشنامه دستمزد شورای عالی کار است و معوقات آن باید از ابتدای سال به کارگران پرداخت شود.
پتانسیل استان مرکزی هنوز آزاد نشده/باید باور کنیم که شرایط جنگی است
نماد برتر- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت گفت: امروز باید باور کنیم که در شرایط جنگی قرار داریم.
حسینی‌کیا: ارزش یارانه مردم به ۲ دلار رسیده است
نماد برتر- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت‌های اقتصادی کشور تکیه کرد.
بیانیه رسمی بانک ملی ایران درباره برخی فضاسازی های تخریبی علیه این بانک
نماد برتر- در پی برخی فضاسازی‌ها علیه بانک ملی ایران، این بانک بیانیه‌ای صادر کرد.
کار صنعت قطعه سازی هم به زیرپله کشید!
نماد برتر- قیمت خودرو اخیرا سربالایی صعود را به شکلی باورنکردنی طی کرد به گونه ای که هیچ کس باورش نمی شد برای مثال قیمت پراید که همیشه از آن به عنوان یک خودرو داخل شهری کم کیفیت یاد می شود، به ۱۰۰ میلیون تومان برسد، اما رسید!
افزایش سهم خودرو از تورم کل در ۲ ماه اخیر
نماد برتر- با توجه به افزایش اخیر قیمت خودرو، یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در طول سال ۱۳۹۸ سهم خودرو از تورم کل با نوسان همراه بوده است، اعلام کرد: در ابتدای سال جاری سهم خودرو از تورم کل به عدد ۶.۶۳ رسیده که با توجه به افزایش قیمت آن با افزایش همراه بوده است.
تامین نهاده‌های کشور از سوی ۵۳ شرکت وارداتی
نماد برتر- عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با تاکید بر اینکه ۵۳ شرکت وارداتی با اعتبار تجاری خود اقلام اساسی کشور را تامین کرده‌اند، گفت: اگر رویه وارداتی کالا مورد پذیرش مسئولان نیست اعلام کنند تا از تداوم آن جلوگیری شود.
۱.۶ میلیارد دلار ایران آزاد شد
نماد برتر- با پیگیری‌های انجام شده از سوی بانک مرکزی، دادگاهی در لوگزامبورگ ۱.۶ میلیارد دلار از منابع مالی ایران را رفع توقیف و دادگاه دیگری با دستور موقت، از انتقال این منابع به آمریکا جلوگیری کرده است که می‌توان امیدوار بود این مبلغ در اختیار ایران قرار گیرد.