21:31 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

دلایل هجوم به بورس ، دو وظیفه اصلی و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با توضیح درباره دلایل هجوم به بورس، دو وظیفه اصلی این بازار و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار گفت: در بازه پنج‌ساله بورس از تمام بازارها بهتر است.
بازی‌هایی مثل فیفا بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد
نماد برتر- عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران درباره مفیدبودن بازی‌های کامپیوتری برای مغز انسان گفت: فواید بازی‌های کامپیوتری تا حد زیادی ثابت شده است، اما در عین حال که مخالفت‌های عدیده‌ای با آن می‌شود. در تحقیقات نشان داده شده است که بازی‌هایی مثل فیفا، بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد.
مجلس امروز ساماندهی خودرو را نهایی می‌کند/ آینده مبهم عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع گفت: امروز طرح ساماندهی خودرو را در ۱۹ ماده بررسی و نهایی می‌شود اما آینده عرضه خودرو در بورس کالا به دلیل مخالفت وزارت صنعت فعلا" مبهم است.
شورای نگهبان طرح مجلس برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی را رد کرد
نماد برتر- سخنگوی شورای نگهبان از رد طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی در این شورا خبر داد.
احتمال بهبود اوضاع بورس با افزایش حجم و ارزش معاملات در آغاز هفته
نماد برتر- شاخص بورس آخرین روز کاری هفته را با تحرکات مثبت سهامداران و رشد ۹۱۳۳ واحدی به پایان رساند تا شاید افزایش حجم و ارزش معاملات نویدبخش آغاز هفته بهتر باشد.
بایدن توان لغو همه تحریم‌های ایران را دارد / فشار حداکثری ناکارآمد شده
نماد برتر- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با اعلام اینکه به محض مستقر شدن بایدن در کاخ سفید با وی مخالفت خواهم کرد ، گفت: بایدن توانایی لغو تمام تحریم‌ها علیه ایران را دارد!
دولت با پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر مخالف است
نماد برتر- طبق اعلام معاون رئیس‌جمهور در مجلس، دولت با طرح‌هایی همچون تامین کالاهای اساسی برای ۶۰ میلیون نفر که بار مالی‌ آن تامین نشده باشد، مخالف است.
۶ ایراد به طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با محوریت بورس کالا
نماد برتر- رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد، ۶ ایراد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با محوریت بورس کالا را اعلام و خواهان اعمال تغییراتی در این طرح شد .
مخالفت آمریکا با گزینه ریاست سازمان جهانی تجارت
نماد برتر- سازمان جهانی تجارت (WTO) نشست دوشنبه هفته جاری برای تصمیم گیری درباره انتصاب خانم انگوزی اوکونجو ایویلا به عنوان مدیرکل بعدی این نهاد را در پی مخالفت آمریکا با نامزدی وی لغو کرد.
روحانی با توافق دو وزیر در واگذاری ستاد تنظیم بازار به وزارت کشاورزی مخالفت کرد
نماد برتر- رئیس جمهور ضمن مخالفت با تصمیم دو وزیر برای واگذاری ستاد تنظیم بازار به وزارت کشاورزی، خواستار رسیدگی موضوع در ستاد اقتصادی دولت شد.
حمایت چهار عضو اوپک پلاس از تمدید کاهش تولید نفت
نماد برتر- سه عضو اوپک و روسیه موافق تمدید محدودیت عرضه فعلی نفت در سال میلادی آینده هستند.
افزایش قیمت دلار ربطی به ترخیص اخیر کالا از گمرک ندارد
نماد برتر- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید آنچه که در روزهای گذشته در ترخیص کالاها از گمرک اجرایی شده، ارتباطی با افزایش قیمت ارز ندارد و نباید به مردم آدرس غلط داد.
ساماندهی بازار با انتقال اتحادیه املاک به وزارت شهرسازی
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وارد مرحله تدوین بسته اجرایی در اختیار گرفتن اتحادیه املاک شده ایم گفت: الحاق اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه و شهرسازی می تواند زمینه ارتقای وضعیت فعالان بازار مسکن از حالت سنتی به بستر جدید علمی و تخصصی را فراهم کند که ثمره های مفیدی برای مصرف کنندگان، مالکان، خریداران و مستاجران خواهد داشت.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
طرح دریافت مالیات از صادرات فولاد با وجود کاهش ۴۰ درصدی
نماد برتر- موضوع دریافت مالیات از زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع مجلس در شرایطی کلید خورده که در نیمه نخست سال تمامی اقلام صادراتی شمش، مقاطع طویل و تخت فولادی با کاهش متوسط ۴۰ درصدی روبرو شدند.