19:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

فروش گوشت گوساله بیش از ۱۴۰ هزار تومان گرانفروشی است
نماد برتر- معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از عرضه گوشت گوساله از طریق میادین میوه و تره بار از روز شنبه به قیمت ۱۰۹ تا ۱۱۴ هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می شود.
رونمایی از اولین واحدهای مسکن ملی پرند + تصاویر
نماد برتر- نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱۶۰ واحد در شهر جدید پرند در شرایطی افتتاح شد که مدیرعامل عمران پرند می گوید این واحدها از کیفیت و نمای بهتری نسبت به مسکن مهر برخوردار و حدود ۱۵ متر بزرگتر است.
آخرین وضعیت تولید انرژی از طلای کثیف
نماد برتر- روزانه حدود ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می شود که می توان از این ظرفیت برای تولید انرژی استفاده کرد و آنطور که معاون وزیر نیرو در امور انرژی‌های تجدیدپذیر اعلام کرده برای این مهم با شهرداری مذاکراتی صورت گرفته است.
برنامه خودروساز فرابورسی برای رشد ۲۰۰ درصدی تولید و صادرات
نماد برتر- مدیرعامل بهمن دیزل از برنامه رشد۲۰۰ درصدی تولید و صادرات دو محصول به دو کشور خبر داد و گفت: افزایش ۸۵ درصدی تولید تا اواخر مهر نسبت به زمان مشابه قبل رقم خورد.
آیا پتانسیل سرمایه‌گذاری در بازار مسکن وجود دارد؟
نماد برتر- در سومین گزارش از مجموعه گزارشات تحلیلی بررسی شرایط روز بازارهای ایران به تحلیل بازار مسکن می‌پردازیم.
باید در راستای اقتصاد مقاومتی به حوزه فناوری توجه کرد
نماد برتر- معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه «میزان درآمد ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه استخراج طلا معادل حدود نیمی از درآمد یکی از شرکت‌های برتر جهان در حوزه فناورانه دنیاست»، گفت: به همین خاطر باید در راستای اقتصاد مقاومتی به حوزه فناوری توجه کرد.
ایست دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل یورو و پوند کاهش یافت.
نصب دوربین‌های کنترل معاینه فنی در ۳۶ نقطه اطراف تهران و برخورد جدی با وسایل نقلیه دودزا
نماد برتر- معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به آغاز سرما و تشدید آلودگی هوا گفت: نصب دوربین‌های کنترل معاینه فنی در ۳۶ نقطه از جاده‌های ورودی به شهر تهران طی یک ماه و برخورد جدی با خودروها، موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین دودزا در دستور کار قرار دارد.
دلار در مقابل رقبا بالا رفت
نماد برتر- ارزهای اروپایی و آسیایی عقبگرد زیادی مقابل دلار داشتند.
اوج گیری جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار جای خود را در کانال ۹۳ واحدی تحکیم کرد.
فروش ۳۱.۵ هزار محصول ایران خودرو با قیمت قبلی / داخلی سازی ۴۶درصدی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از آغاز فروش ۳۱.۵ هزار محصول با قیمت قبلی و طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در صورت اجرای تعهدات، داخلی سازی تا پایان سال به حدود ۴۶ درصد خواهد رسید.
صعود خفیف دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- پس از دو ریزش، شاخص دلار صعودی شد.
اختلاف ۵۰ درصدی قیمت گوشت از تولید تا مصرف
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه دامداران با اشاره به اینکه دلالان و واسطه گران بازار گوشت را در دست گرفته اند، گفت: گوشت با اختلاف قیمت ۵۰ تا ۶۰ درصدی از تولیدکننده به دست مصرف کننده می رسد. در حقیقت حلقه های واسط مازادی در این بین وجود دارند که هرکدام بازار را تغییر می دهند.
یک متر ساختمان برای اراکی‌ها چقدر تمام می شود؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک گفت: در حال حاضر هزینه ساخت هر متر بنا در اراک بین سه تا چهار میلیون تومان است.
پرمصرف ترین اقلام میوه و صیفی بازار کدامند؟ +قیمت
نماد برتر- گوجه فرنگی، سیب زمینی و سیب درختی در صدر فهرست پرمصرف‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار تهران در نیمه نخست سال جاری جای گرفتند.