02:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهر

ایران زمین در فکر توسعه اولین‌ها
بانک ایران زمین در فکر توسعه خدمتی که پایه گذاری آن در کشور به نام خودش به ثبت رسیده است.
افزایش شاخص کل طی مهرماه
ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در یک ماه منتهی به ۳۰ مهر، نسبت به شهریور کاهشی شد؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس افزایش ۳.۶ درصدی را به ثبت رساند.
عرضه محصول سه شرکت در بورس انرژی
امروز شنبه اول آبان ماه کالاهای بنزین پیرولیز پتروشیمی مارون در رینگ داخلی و گاز مایع مجتمع گاز پارس جنوبی و رافینت۲ شرکت پتروشیمی شیمی بافت در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
سیر درآمدی ذوب آهن در نوار صعودی
ذوب آهن در این هفته با بیش از ۴۰ هزارتن انواع محصولات در سبد کالایی خود گام به بورس کالا گذاشته بود و ۱۶۹ میلیارد تومان به نسبت هفته گذشته، درآمد بیشتری کسب کرد.
تاروپودهای "نبروج" درآمد صعودی ساخت
مقدار درآمدی که نبروج از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه شناسایی کرده برابر با ۲،۱۴۷،۲۹۹ میلیون ریال بوده و لازم به ذکر است که درامد‌های این شرکت نساجی تمامی درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد.
پاکشو تمام درآمد‌های قبلی را شست
درآمد‌های گروه صنعتی پاکشو در شهریورماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین مقدار فروش را در بخش داخلی با ۴،۱۱۳ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.
" ومهان " از سهامدارانش دعوت کرد
مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ برگزار خواهد شد.
مجمع " شفن " با موضوع افزایش سرمایه
مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی فن آوران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ برگزار خواهد شد.
صادرات به آمار‌های "شفن" وزن داد
عمده‌ترین درآمدی که پتروشیمی فن‌آوران در شهریورماه به دست آورده مربوط به بازار صادراتی با ۴،۸۳۱ میلیارد ریال بوده و مابقی درآمد‌های شناسایی‌شده این پتروشیمی از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده که ۳،۰۸۴ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند.
عرضه متانول فن آوران در رینگ بین الملل بورس انرژی
امروز، چهارشنبه ۲۸ مهر ماه کالاهای هیدروکربن سنگین، ریفورمیت و رافینیت پتروشیمی بوعلی سینا، اکستراکت سنگین DAE۴۰ و اکستراکت سبک DAE۱۰ شرکت نفت ایرانول، رافینت و برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
افت اندک درآمدهای ماهانه "غالبر" در شهریور
بیشترین درآمد شناسایی‌شده لبنیات کالبر از فروش محصولات در بازار داخلی رقم خورده و مابقی این مبلغ نیز از فروش محصولات در بازار خارجی اعلام شده است.
"حتاید" نه یک ریال پس، نه یک ریال پیش
تاید واتر خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۱ درصد افزایش درامد را به همراه داشته، همچنین تمامی درآمد این شرکت از طریق فروش و ارائه خدمات داخلی بود.
سهامداران «وپترو» و افزایش ۹درصدی ارزش بازار
بیشترین بهای تمام‌شده "وپترو" متعلق به «صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی صبا گستر نفت و گاز تأمین» با ۱،۲۲۵ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۱،۲۲۵ میلیارد ریال شناسایی‌شد
افزایش درآمد سالانه "پارس"
بیشترین درآمدی که پتروشیمی پارس طی دوره یک‌ماهه شناسایی کرده از فروش محصول «استایرن منومر» با ۱۱،۴۰۴ میلیارد ریال بوده و «اتان» با ۸،۱۳۱ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.
برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کدامند؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مردم توصیه کرد به جای سرمایه‌گذاری مستقیم در بازارسرمایه از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنند؛ اما شناخت و انتخاب بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری از بین حدود ۲۰۰ صندوق‌های سرمایه‌گذاری چطور امکان پذیر است؟