11:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیستم عامل

پررنگ‌ترین ویژگی نسخه جدید اندروید چیست؟
پایگاه خبری راد: بدون شک از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید سیستم عامل اندروید می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G و گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اشاره کرد.
عامل تجاوز اپل و گوگل به حریم خصوصی ایرانی‌ها چیست؟
پایگاه خبری راد: اگرچه پس از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور، هنوز هم افرادی به خرید گوشی‌های آیفون اقدام می‌کنند، اما بی‌توجهی به کسب‌وکارهای ایرانی به این موضوع محدود نمی‌شود.
چگونه فایل PDF را به Word تبدیل کنیم؟
پایگاه خبری راد: شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه یک فایل با فرمت ورد (word) را در محیط ویندوز به فایلی با فرمت پی دی اف ( PDF) تبدیل کنیم؛ بنابراین این گزارش به شما آموزش می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهید.
آنتی‌ویروس‌ها از کار افتادند!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که آپدیت جدید ویندوز ۱۰ برخی از نرم افزارهای آنتی ویروس در رایانه را از کار می‌اندازد.
آی‌ او اسی‌ها بیکار شدند
پایگاه خبری راد: توقف فعالیت اپلیکیشن‌های ایرانی در بازار آنلاین اپل، حداقل یک‌سوم کاربران موبایل را تحت تأثیر قرار داده و در نهایت شرکت‌ها به این سمت می‌روند که از حالت وب‌سایت برای برنامه‌های خود استفاده کنند، هر چند بسیاری از توسعه‌دهندگان همین حالا هم کارشان را از دست داده‌اند.
مرورگر اینترنتی سامسونگ گوی رقابت را از گوگل می‌رباید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرورگر اینترنتی سامسونگ در آینده‌ای نزدیک قادر است نسخه موبایلی گوگل کروم را شکست دهد.
اینترنت اکسپلورر را هرچه سریعتر حذف کنید
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان و کارشناسان امنیتی به کاربران هشدار داده‌اند که مرورگر اینترنت اکسپلورر از رایانه خود به طور کلی حذف کنند.
۸ اپلیکیشن برتر پخش فیلم در گوشی های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در موبایل می‌پردازد که کیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.
چگونه امنیت گوشی اندرویدی خود را ارتقا دهیم؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری راهکارهای مهمی را که می‌تواند امنیت گوشی و اطلاعات شخصی کاربران را بالا ببرد و مانع نفوذ هکرها شود، معرفی کرده اند.
گوگل، گوشی شما را امن تر می‌کند
پایگاه خبری راد: قابلیت جدیدی به گوگل اضافه شده است که می‌تواند گوشی هوشمند شما را تبدیل به یک کلید امنیتی فیزیکی کند.
تعیین مهلت فیس‌بوک برای کاربران ویندوزفون
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک اعلام کرده است که تنها تا پایان ماه آوریل ۲۰۱۹ میلادی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون پشتیبانی خواهد کرد.
کاربران ویندوز ۱۰ خیالشان راحت باشد!
پایگاه خبری راد: مایکروسافت تأیید و اعلام کرده است که کاربران در نسخه جدید ویندوز ۱۰ دیگر نیازی به قطع اتصال حافظه‌های متصل شده به رایانه به صورت Safely Remove نخواهند داشت.
اپ‌استور همچنان پول‌ساز برای اپل
پایگاه خبری راد: فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور در جدیدترین گزارش‌های مالی منتشر شده نیز نشان داد همچنان درآمدزایی و سودآوری بالایی برای اپل دارد.
تولید صندوق فروشگاهی حساب و کتاب با تکنولوژی ابری
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست مجموعه نرم‌افزاری با عنوان "صندوق فروشگاهی حساب و کتاب" تولید کند که این نرم‌افزار برای تأمین نیازهای مالی فروشگاه‌ها قابل استفاده است.
گوگل به کاربران اندرویدی در اروپا حق انتخاب می‌دهد
پایگاه خبری راد: گوگل بعد از متحمل شدن جریمه ۱.۷ میلیارد دلاری از سوی کمیسیون اتحادیه اروپا، اعلام کرده که از این پس کاربران گوشی های اندرویدی در اروپا قادر خواهند بود مرورگر اینترنتی موردنظر خود را انتخاب کنند.