06:30 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سوییس

ترامپ دست‌بردار بانک مرکزی نیست!
نماد برتر- رییس جمهور آمریکا بار دیگر از عملکرد مدیران فدرال رزرو انتقاد کرد.
سردرگمی بورس‌های جهان
نماد برتر- شاخص‌های بورسی در معاملات امروز رفتار متناقضی با هم داشتند.
مذاکرات کره‌جنوبی با آمریکا درباره تجارت ایران
نماد برتر- یک دیپلمات کره جنوبی که مسئول امور خاورمیانه است در راستای تلاشهای کره جنوبی برای صادرات کالاهای انسان دوستانه به ایران بدون نقض تحریم‌های واشنگتن، به آمریکا سفر کرد.
مداخله گازی آمریکا در قالب کمک یک میلیارد دلاری
نماد برتر- آمریکا قصد دارد یک میلیارد دلار کمک برای کشورهای مرکز و شرق اروپا به منظور کمک برای کاهش وابستگی آنها به نفت و گاز روسیه فراهم کرده و از تکمیل ساخت خط لوله نورد استریم ۲ جلوگیری کند.
خط لوله گاز ۶ میلیارد دلاری روسیه به سرانجام نمی‌رسد
نماد برتر- وزیر انرژی آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد مطمئن است روسیه قادر نخواهد بود خط لوله گازی نورد استریم ۲ در دریای بالتیک را کامل کند و واشنگتن به مخالفت با این پروژه ادامه خواهد داد.
سفیر سوییس زنگ آغاز معاملات بورس تهران را به صدا درآورد
پایگاه خبری راد: امروز سفیر سوییس در ایران به تالار حافظ رفت و به صورت نمادین زنگ آغاز معاملات بورس را به صدا درآورد؛ سفارت سوییس در ایران حافظ منافع آمریکا و عربستان است.
ایران و هندوستان به‌دنبال حفظ روابط نفتی
پایگاه خبری راد: هند دومین مشتری نفتی ایران است و آن‌طور که این روزها در خبرها دیده می‌شود، روابط این دو کشور در حال تقویت بوده و به‌نظر می‌رسد که جای هند در لیست مشتریان نفتی ایران حفظ شده است.
پوند، بازنده ماجرای برگزیت
پایگاه خبری راد: از زمان رای به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در رفراندوم سال ۲۰۱۶، برگزیت مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت پوند بوده است.
ساخت دستگاه لایه‌نشانی فوق سخت برای افزایش مقاومت قطعات صنعتی
پایگاه خبری راد: یکی از شرکتهای دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان با ساخت دستگاه لایه‌نشانی علاوه بر صادرات آن، پره‌توربین‌ها را لایه نشانی کردند که تست‌های خارجی آن نشان داد مشابه خارجی ۵ برابر عملکرد بهتری دارد.
حداکثر زمان در هر کشور برای خرید ماشین با حداقل حقوق
پایگاه خبری راد: این روزها قیمت پراید، پرفروش‌ترین خودروی ایرانی در بازار، چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان است؛ عددی که در سال جاری رشد قابل‌توجهی داشته و این رشد، انتقاد بسیاری از مردم را نیز به‌دنبال داشته است. اگرچه مدیران شرکت‌های خودروسازی در ایران، همواره از پایین‌بودن قیمت خودرو گله دارند و خواستار افزایش آن هستند اما تردیدی نیست که قیمت خودرو برای بسیاری از مردم، بیش از توانایی‌شان است.
 کاهش تولید ما به آمریکا کمک کرد
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک در واکنش به تمجید مدیر یک شرکت نفت شیل آمریکا از اوپک برای کاهش تولید که قیمت نفت را در دو سال اخیر تقویت کرده است، ابراز امیدواری کرد دونالد ترامپ این پیام را بشنود.
سقوط قیمت نفت در 4 بهمن ماه!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز پنج شنبه در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی که ممکن است تقاضا برای سوخت را محدود کند و همچنین رشد ذخایر نفت آمریکا، کاهش پیدا کرد.
مذاکرات نفتی عربستان و روسیه لغو شد
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی و روسیه دیگر مذاکرات نفتی در داووس سوییس نخواهند داشت و نخستین دیدار رو در روی وزیران انرژی دو کشور از زمان امضای توافق کاهش تولید در دسامبر، لغو شد.
دارایی هایی که شاه از ایران برد!
پایگاه خبری راد: نزدیک‌ترین صفت به اموال و دارایی‌های محمدرضا پهلوی، «افسانه‌ای» است. چرا؟ چون در واقع هیچکس به غیر از احتمالا خودش نمی‌داند که وقتی آخرین شاه ایران در چنین روزی از کشور رفت، چه میزان دارایی را با خودش از این خاک خارج کرد.
صادرات اولین محموله پوشاک هوشمند ایرانی به کویت
پایگاه خبری راد: پوشاک هوشمند محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان به ارزش یکصد هزار یورو به کشور کویت صادر می‌شود.